Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konkurs SARE: sprawdź swoje umiejętności i kreatywność. Wygraj opaskę Fitbit

Konkurs SARE: sprawdź swoje umiejętności i kreatywność. Wygraj opaskę Fitbit
Wspólnie z firmą SARE - naszym partnerem i patronem merytorycznym działu e-mail marketing na Nowym Marketingu i MamStartup przygotowaliśmy dla Was specjalny konkurs, w którym nagrodą jest opaska Fitbit Charge.
O autorze
0 min czytania 2015-10-26

Zadanie konkursowe brzmi następująco:

Gdybym miał/-a promować aktywność fizyczną wśród osób pracujących (25-35) i miałbym/-łabym nieograniczony budżet na działania marketingowe, które kanały komunikacji bym wybrał/-a i dlaczego? (email, sms, ankieta, display etc.) Podaj przykładowy scenariusz działań na okres miesiąca.

Odpowiedzi wysyłajcie na adres [email protected], w tytule maila wpisując słowa „SARE konkurs”. Akceptowane formy odpowiedzi to tekst, prezentacje lub grafiki z tekstem. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 18.10.2015, do końca dnia.

Nagrodą w konkursie jest opaska Fitbit Charge. Sponsorem konkursu jest firma SARE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegółowy regulamin konkursu znajdziecie tutaj >

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rozwiązanie konkursu

(aktualizacja 26.10.2015)

Główną nagrodę, czyli opaskę Fitbit Charge otrzymuje Rafał Szmitrowski. Ponadto jury postanowiło dodatkowo wyróżnić Karola Bauera i nagrodzić go pulsometrem adidas miCoach ZoneB 2. Gratulacje!