Warsaw Speaks Mobile powraca

Już 7 października br. o godzinie 18:00, rozpocznie się ósma już edycja spotkania Warsaw Speaks Mobile. Będziemy poruszać tematy związane z szeroko pojętą branżą mobile i nowych technologii.
O autorze
1 min czytania 2015-10-01

Podczas najbliższego spotkania będziemy mogli posłuchać:

  • Marcina Łaciaka – Dyrektora Sprzedaży i Marketingu DigitalVirgo, który opowie o tym, jak dobrze przygotować się do projektu wdrożenia aplikacji mobilnej,
  • Stefana Batorego – prezesa iTaxi.

W dalszej części spotkania odbędzie się panel dyskusyjny, którego uczestnikami będą Adam Zajdzik i Tomasz Bucholc, a który poprowadzi organizatorka spotkania Katarzyna Dworzyńska. Podczas panelu odpowiemy sobie na pytanie, czy aplikacja mobilna to dobry pomysł na biznes, a także przyjrzymy się bliżej historii powstania i rozwoju aplikacji Kekemeke.

„Bardzo się cieszę, że Warsaw Speaks Mobile powraca. To już 8 edycja spotkania, a wciąż widzę duże zapotrzebowanie na rozmowy na tematy mobilne. Tym razem w siedzibie Gazeta.pl porozmawiamy o aplikacjach mobilnych. Jak zawsze będą z nami najciekawsi, najlepsi praktycy z branży mobilnej w Polsce. Serdecznie zapraszam do udziału w WSM-ie i mam nadzieję, że widzimy się 7 października.” – Katarzyna Dworzyńska, pomysłodawczyni oraz organizatorka Warsaw Speaks Mobile

Prelegenci Warsaw Speaks Mobile to zawsze doświadczeni specjaliści z branży – do tej pory udział w spotkaniach wzięło ponad dwudziestu z nich. WSM to także tematy związane z nowymi technologiami. Podczas minionych edycji uczestnicy mogli poznać m. in. prototyp bransoletki TACTILU, iBeacons czy zobaczyć mechanizm działania Google Glass.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od teraz spotkania Warsaw Speaks Mobile będą odbywać się w nowym miejscu – w siedzibie Gazeta.pl, która mieści się przy ulicy Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak by móc w nim uczestniczyć, należy zarejestrować się na oficjalnej stronie wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się