Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nagrody za ponad pół miliona złotych do wygrania w PAYBACKOMANII

30 września ruszyła PAYBACKOMANIA – loteria PAYBACK z nagrodami o wartości ponad pół miliona złotych. W akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu, którzy w okresie od 30 września do 27 października zrobią zakupy z dowolnym kuponem PAYBACK.
O autorze
1 min czytania 2015-10-05

30 września rozpoczęła się kampania promocyjna Programu PAYBACK pod nazwą PAYBACKOMANIA. To loteria, w której losowane będą nagrody o łącznej wartości ponad pół miliona złotych. Wśród nich znajdują się 4 samochody HYUNDAI i20, 140 telefonów Samsung, 280 bonów zniżkowych na wycieczki lotnicze na FLY.PL o wartości 200 złotych każdy oraz 14 milionów punktów PAYBACK.

Aby wziąć udział w loterii, należy zrobić zakupy z dowolnym kuponem PAYBACK. Kupony dostępne są w specjalnych książeczkach oraz na wydrukach z drukarek w punktach sprzedaży partnerów Programu, w drukowanym Magazynie PAYBACK, a także na stronie PAYBACK.pl i w aplikacji mobilnej PAYBACK. Każdy kupon to jeden los w loterii. Im więcej zakupów z kuponami, tym większa szansa na wygraną.

„Jak co roku w okolicach września angażujemy uczestników PAYBACK do wspólnej zabawy. W tym roku ma ona charakter loterii z nagrodami, a jej celem jest zachęcić konsumentów do korzystania z kuponów promocyjnych, dzięki którym mogą w szybki sposób zwiększyć stan swojego konta punktowego.” – mówi Piotr Lipiński, PAYBACK Head of Corporate and Marketing Communications i dodaje – „Mamy nadzieję, że prosty mechanizm oraz atrakcyjne nagrody zaangażują uczestników Programu w PAYBACKOMANIĘ.”

Loteria potrwa 4 tygodnie. Wesperze ją szeroko zakrojona kampania ATL: w ogólnopolskich stacjach radiowych (m.in. RMF, Radio Zet), w sieci Multikino w całej Polsce oraz na nośnikach Amscreen. Zaplanowano także komunikację w mediach digitalowych oraz przy użyciu wewnętrznych narzędzi Programu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się