GONG walczy z Męską Grypą - jesienna kampania Gripex

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GONG walczy z Męską Grypą - jesienna kampania Gripex

Nieleczona może trwać bardzo długo. Odpowiednio zdiagnozowana na stronie meskagrypa.pl może okazać się amatorską rolą aktorską odgrywaną przez naszego mężczyznę w sezonie zimowym. Wszak nie od dzisiaj wiadomo, że mężczyzna nie choruje, on walczy o życie...

Jesienna kampania reklamowa marki Gripex opiera się na koncepcie kreatywnym przygotowanym przez agencję GONG. To żartobliwe puszczenie oka do wszystkich kobiet, które borykają się w sezonie zachorowań ze zjawiskiem Męskiej Grypy, a Gripex to skuteczna odpowiedź na uciążliwe dolegliwości i domowe przedstawienia...

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prowokacyjne i niestandardowe dla segmentu Healthcare podejście do tematu, ma na celu wyróżnić markę i dotrzeć z komunikatem do młodszych konsumentów, którzy oczekują działań marketingowych o bardziej emocjonalnym i interaktywnym charakterze.

Zintegrowana kampania reklamowa obejmuje swym zasięgiem Internet, PR, prasę, radio, tv, outdoor, ambient i mobile. Centralnym kanałem komunikacji jest wielopłaszczyznowa kampania internetowa, której osią jest Wielki Test Męskiej Grypy - błyskawiczne narzędzie diagnozujące chorobę i porównujące wyniki w skali kraju. Kampania odsłonowa obecna jest na największych portalach internetowych: Gazecie.pl, Wp.pl i Onecie.pl.

Za działania PR’owe odpowiada agencja Ciszewski MSL, zakup mediów leży po stronie domu mediowego Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij