TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Golden Marketing Conference – w biznesie liczy się człowiek

Co dalej? Na to pytanie, w kontekście trendów w mediach społecznościowych odpowiadała podczas konferencji Natalia Hatalska. „To technologia ma służyć człowiekowi, a nie na odwrót. Głównym trendem jest człowiek.”
O autorze
3 min czytania 2015-10-05

To klucz, jaki otrzymali uczestnicy największej w Polsce konferencji o nowych trendach w marketingu i brandingu.

#gmcpoznan – podążaj za najlepszymi

W technologicznej oprawie, na scenę Golden Marketing Conference, znanej w sieci także jako #gmcpoznan, wkroczył człowiek: mentor, użytkownik, odbiorca, klient, ekstrawertyk, introwertyk, szef, designer. Ze swoją historią, emocjami, potrzebami i pomysłami, słowem: człowiek – motyw i trend, który pojawił się w przekazie każdego z zaproszonych do Poznania prelegentów. Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk, Michał Wawrzyniak, Marek Zieliński, Michał Banach i Wojciech Ławniczak – stworzyli grono najlepszych, za którymi przez 2 dni podążali słuchacze. Konferencję otworzył w Sali Ziemi Michał Wawrzyniak, założyciel i główny wizjoner w MentalWay, kurator Golden Marketing Conference, który wprowadził uczestników w klimat konferencji swoim wykładem „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”. Michał dotknął kwestii posiadania mentora w życiu a wszystko, co robimy i co zostaje nam przekazane pozostawia ślad lub toczy się tropem naszych mentorów. Poszukiwanie drogi i celu ułatwiają książki, doskonale uzupełniające paletę drogowskazów, którymi z zaufaniem można się w życiu kierować. Zwłaszcza w drodze po sukces!

Be more human!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Natalia Hatalska, obserwatorka trendów, zaprezentowała kolejną ścieżkę: podążania marketingowymi trendami na rok 2016 i kolejne. Autorka bloga Hatalska.com oraz książki „Cząstki przyciągania” pokazała walkę o dominację w dynamicznym świecie mediów społecznościowych oraz ich wpływie na życie wśród bliskich, jak i w biznesie. Świat technologii jest mocno rozpędzony i potrzeba świadomości, by się w nim nie zatracić – zarówno w życiu, jak i w pracy. Treściwe wystąpienie Hatalskiej pomieściło 10 głównych trendów, które zobrazowała licznymi przykładami w postaci filmów, wymownych zdjęć i haseł. Wśród top 10 wymieniła: 1. Gwałtowny wzrost znaczenia i rozwój efemerycznych mediów społecznościowych; 2. Zmianę kierunków komunikacji; 3. Technologie ubieralne (werble computers); 4. video; 5. VR (Virtual Realisty); 6. you and technology; 7. Maketechhuman; 8. Human touch In customer experience; 9. Be more human/ perfect imperfection oraz 10. Content. Hatalska podsumowała: technologia nie może istnieć w oderwaniu od problemów – ma służyć do ich rozwiązywania.

Pokaż emocje w biznesie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Druga część konferencji przeniosła się na Golden Arenę, a otworzył ją Michał Banach, Dyrektor Zarządzający w firmie badawczej NEUROHM Polska. Opowiedział o fascynujących nowoczesnych technologiach stosowanych w przeprowadzaniu badań, których podstawy czerpią z wiedzy i doświadczeń prof. Rafała Ohme, prof. Daniela Kahnemana, Russela Fazio oraz wielu innych. Przeprowadzanie ankiet wzbogacono o badanie czasów reakcji respondentów, co pozwala na uzyskanie pewności postawy w odpowiedzi na pytania. Metodologia wykorzystuje zaangażowane technologicznie narzędzia, wśród których są czepki EEG, galwaniczny czytnik skóry do badania emocji oraz eye tracking śledzący 5 pierwszych sekund wrażeń na bodźce. Zaawansowana technologia ponownie jawi się jako pomocne człowiekowi narzędzie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spore emocje wywarł na uczestnikach dr Marek Zieliński z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, który uświadamiał rolę emocji w życiu i w biznesie. Biznes bowiem rozgrywa się między firmami, ale relacje tworzą ludzie. I ludzie w relacjach chcą odczytywać emocje, radość, złość, zamiast zderzać się z twarzą pokerzysty. Zieliński fascynuje się badaniami nad emocjami, które umożliwia neuronauka. Podzielił się ze słuchaczami rolą tych badań w celach marketingowych przedstawiają cele i metody badania fal mózgowych i potliwości skóry, czyli reakcji emocjonalnych. Biznes i emocje zatem są bliżej siebie, niż mogłoby się nam zdawać.

Przełom w marketingu B2B

Drugi dzień Golden Marketing Conference otwarła debata Harvard Business Review i ICAN, prowadzona przez Agnieszkę Węglarz, dyrektor programu ICAN Total Marketing B2B I Pawła Kubisiaka, zastępcę redaktora naczelnego Harvard Business Review Polska. Jak wynika z badania ICAN Research, główny oręż firm w walce na rynku stanowi cena. Klienci B2B SA coraz bardziej wymagający i coraz mniej lojalni, a firmy słabo znają potrzeby klientów i nie badają świadomości marki. Zaproszeni przez prowadzących goście dyskutowali o tym, jak w firmie B2B rozwijać nowoczesny marketing wspierający biznes. Odbyła się próba sformułowania diagnozy kluczowych wyzwań w obszarze budowania skutecznego marketingu na bazie doświadczeń i dobrych praktyk ekspertów.

DOING NOT TALKING!

„Miejsce, w którym się dziś znajdujesz jest dziełem przypadku”. „Jeśli jesteś najmądrzejszą osobą w pokoju, najwyższy czas zmienić pokój” – tak Paweł Tkaczyk, ekspert od opowiadania historii, tymi słowy wydobywał ze słuchaczy potencjał. Przekazał wiedzę, jak nabrać świadomości, że najwyższy czas opuścić pokój, czym grozi pozostanie w nim za długo, o dynamice współpracy w zespole oraz roli kompetencji w wykonywaniu konkretnych zadań. A także o tym, że dziś negocjacje, sprzedaż, marketing i obsługa klienta to jeden nurt, który spaja dobra umiejętność opowiedzenia historii.

Dobierzcie się w pary i narysujcie siebie nawzajem, stwórzcie w tempie dzwoneczka jak najwięcej symboli zawierających koło, zaprojektujcie partnerowi poranek – to pierwsze z zadań, jakich podejmowali się uczestnicy warsztatów Design Thinking w usługach, prowadzonych przez Wojciecha Ławniczaka, doradcę i praktyka biznesu. Zajęcia pokazały procesową metodę tworzenia produktów i usług, prowadzącą do zmian i innowacji, zakładającą z jednej strony dużą koncentrację na użytkowniku, z drugiej tworzenie wielu hipotez, które testowane są bezpośrednio z użytkownikiem. Słowem: DOING NOT TALKING!

Pierwsza taka opowieść

Konferencja, która odbyła się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 29-30 września 2015 r. przyciągnęła 1100 profesjonalistów z różnych branż, pokazała nowe spojrzenie na biznes i umożliwiła nawiązanie relacji dzięki technologii POKEN. A marka, jaką stała się Golden Marketing Conference, zapoczątkowała opowieść o pasji i pracy, która zaowocuje kolejnym wielkim spotkaniem z udziałem mentorów najwyższej próby.

Więcej informacji
Profil wydarzenia na Facebooku.