Od 5 października br. kampania będzie prowadzona na kanale YouTube oraz za pośrednictwem strony.
„Kampania Lecz się odpowiedzialnie w sposób prosty wskazuje na odpowiedzialne zachowania, jakie powinny nam towarzyszyć za każdym razem kiedy chcemy zażyć lek. Pacjent powinien podejmować decyzje w sposób odpowiedzialny.” – powiedziała Ewa Jankowska Prezes PASMI.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania „Lecz się odpowiedzialnie” to seria 4 filmów o charakterze edukacyjnym pokazującym najczęstsze sytuacje, w których pacjenci podejmują decyzje odnośnie swojego zdrowia. Kampania skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, aktywnych zawodowo, którzy najczęściej dokonują samodiagnozy. Poprzez pokazanie najczęstszych zachowań PASMI zwraca uwagę na odpowiedzialne podejście wskazując na właściwe rozwiązania.
Kampanię przygotowała firma OnlineContent, za realizację na kanale YT odpowiada Agencja Widzialni.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing