MyLED i Merci realizują interaktywną kampanię na ekranach LED

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MyLED i Merci realizują interaktywną kampanię na ekranach LED

Agencja reklamowa MyLED we współpracy z Value Media i marką Merci, realizują interaktywną kampanię OOH na ekranach LED.

Mechanizm działań polega na stworzeniu przez uczestników zabawy, kreatywnych podziękowań na stronie komupodziekujesz.pl. Uczestnicy wymyślają treść dedykacji i biorą udział w konkursie, z których najlepsze - wybrane przez jury - emitowane są na topowych ekranach LED w wybranych miastach w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nośniki LED są kluczowym elementem multimedialnej kampanii, pozwalającym na zaangażowanie konsumentów w ciekawą zabawę w przestrzeniach miast.

Emisją podziękowań na ekranach LED zarządza system MyLED, który wykorzystuje możliwość pobierania w czasie rzeczywistym, treści generowanych przez odbiorcę w sieci (user-generated content).

Interaktywna kampania MyLED i Merci, oraz emisja podziękowań na ekranach LED potrwa do końca października.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij