MyLED i Merci realizują interaktywną kampanię na ekranach LED

Agencja reklamowa MyLED we współpracy z Value Media i marką Merci, realizują interaktywną kampanię OOH na ekranach LED.
O autorze
0 min czytania 2015-10-07

Mechanizm działań polega na stworzeniu przez uczestników zabawy, kreatywnych podziękowań na stronie komupodziekujesz.pl. Uczestnicy wymyślają treść dedykacji i biorą udział w konkursie, z których najlepsze – wybrane przez jury – emitowane są na topowych ekranach LED w wybranych miastach w Polsce.

Nośniki LED są kluczowym elementem multimedialnej kampanii, pozwalającym na zaangażowanie konsumentów w ciekawą zabawę w przestrzeniach miast.

Emisją podziękowań na ekranach LED zarządza system MyLED, który wykorzystuje możliwość pobierania w czasie rzeczywistym, treści generowanych przez odbiorcę w sieci (user-generated content).

Interaktywna kampania MyLED i Merci, oraz emisja podziękowań na ekranach LED potrwa do końca października.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing