3 nagrody dla Havas PR Warsaw w 10. edycji konkursu Złote Spinacze - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
3 nagrody dla Havas PR Warsaw w 10. edycji konkursu Złote Spinacze - case study

Podczas 10. gali konkursu Złote Spinacze agencja Havas PR Warsaw zdobyła podobnie jak rok temu największą liczbę nagród: dwie w kategoriach głównych: „PR Produktu” oraz „PR finansowy i IR” oraz w kategorii specjalnej „Kreatywność”.

Pierwszą statuetkę Złotego Spinacza Havas PR Warsaw zdobyła w kategorii „PR Produktu” za ogólnopolską kampanię edukacyjną „Suchenoce. Śpijcie spokojnie” dla firmy Kimberly-Clark, producenta DryNites. Jej celem było oswojenie społeczeństwa z problemem nocnego moczenia u dzieci, a w efekcie pomoc tysiącom rodziców w spokojnym przejściu przez ten etap wspólnie z ich pociechami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugą statuetkę Złotego Spinacza agencja zdobyła w kategorii „PR Finansowy i Relacje Inwestorskie” za komunikację procesu IPO i wprowadzenie Centrum Medycznego ENEL-MED na GPW. Zadaniem agencji była budowa popytu na akcje klienta wśród inwestorów oraz wypromowanie zarówno oferty jak też sektora medycznego na GPW wśród analityków sell-side i dziennikarzy. W zakończonym sukcesem projekcie „Uzdrawiamy Twoje finanse” użyto po raz pierwszy mediów społecznościowych w komunikacji na potrzeby IPO.

Trzecią statuetkę Złotego Spinacza agencja zdobyła w kategorii „Kreatywność” za kampanię „Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru”, w ramach którego miejska rzeczywistość odmieniana jest za pomocą koloru. W ramach działań ekipa Dulux Let’s Colour odmieniła w minionym roku pięć miejsc w przestrzeni miejskiej i zainaugurowała konkurs Dulux Let’s Colour Fund.

- Chcemy serdecznie podziękować naszym klientom, którzy na co dzień otwierają przed nami możliwości realizowania ciekawych i niesztampowych kampanii public relations i obdarzają nas zaufaniem - powiedziała Katarzyna Przewuska, COO Havas Worldwide w Polsce - szczególnie cieszy nas ponowna nagroda w kategorii „Kreatywność”, bo na co dzień hołdujemy myśleniu kreatywnemu i poszukiwaniu odważnych rozwiązań w każdym działaniu – dodała Przewuska.

Opisy nagrodzonych kampanii PR w konkursie Złote Spinacze 2012:

„Suchenoce. Śpijcie spokojnie" z DryNites

Podmiot realizujący kampanię: Havas PR Warsaw
Nazwa kategorii, w której kampania otrzymała Złotego Spinacza: PR produktu
Opis: W Polsce ponad 400 tysięcy dzieci powyżej 4. roku życia moczy się w nocy. Dla zdecydowanej większości z nich jest to naturalny etap rozwoju, z którego wyrasta się z wiekiem. Mimo to dzieciom zmagającym się z tą dolegliwością i ich rodzicom towarzyszy ogromne poczucie wstydu i lęku. Moczenie nocne jest bowiem nadal postrzegane w naszym kraju jako temat tabu! Tymczasem moczenie nocne to druga po alergiach najpowszechniejsza dolegliwość u dzieci. Dodatkowo problem pogłębia poczucie bezsilności oraz wstydu, które dla wielu rodziców okazuje się barierą niemożliwą do pokonania.

„Suchenoce. Śpijcie spokojnie” to ogólnopolska kampania edukacyjna zainicjowana w 2011 roku przez producenta majteczek DryNites, przeznaczonych dla dzieci moczących się w nocy. Ideą kampanii było podjęcie publicznej debaty oraz przełamanie społecznego tabu dotyczącego tego trudnego tematu. Celem działań było przedstawienie alternatywnych możliwości radzenia sobie z moczeniem nocnym dzieci oraz wzbudzenie zainteresowania konsumentów produktami marki DryNites.

Strategia komunikacji dla marki DryNites zaproponowana przez Agencję została oparta na kreatywnej idei zainicjowania ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej i podjęcia społecznej debaty na temat moczenia nocnego dzieci. Celem było przełamanie tabu wokół zjawiska, znormalizowanie problemu, zniesienie barier emocjonalnych narosłych w polskim społeczeństwie. Kampania zaoferowała rodzicom i dzieciom poczucie komfortu, pokazując możliwości radzenia sobie z tą dolegliwością za pomocą produktów marki DryNites.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij