Cresta Awards nagrodziła identyfikację wizualną zaprojektowaną przez WALK

W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Cresta International Advertising Awards WALK Design został wyróżniony za identyfikację wizualną dla Human to Business - firmy doradczej z zakresu executive search and coaching. Agencja znalazła się wśród 4% najlepszych zgłoszeń i otrzymała brąz.
O autorze
0 min czytania 2015-10-14

W ramach współpracy z Human to Business agencja WALK Design była odpowiedzialna za stworzenie logo wraz z systemem identyfikacji wizualnej.

Kluczowym elementem koncepcji kreatywnej jest niebieska linia odzwierciedlająca ludzką stronę biznesu, gdzie tak samo ważny jest człowiek, jaki firma – wyjaśnia David Racchi, Design Director WALK Design.

Nowa identyfikacja Human to Busienss okazała się ogromnym sukcesem. Przed Cresta International Advertising Awards, projekt został nagrodzony złotem w konkursie KTR 2014, srebrem Golden Drum 2014 oraz brązem Eurobest 2014. Otrzymał również nominacją w Cannes Lions 2014.

Konkurs Cresta International Advertising Awards, razem z International Advertising Association, od 1993 roku wyznacza międzynarodowe standardy. Celem przedsięwzięcia jest uhonorowanie twórczości w międzynarodowej branży reklamowej i komunikacji marketingowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing