Cresta Awards nagrodziła identyfikację wizualną zaprojektowaną przez WALK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cresta Awards nagrodziła identyfikację wizualną zaprojektowaną przez WALK

W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Cresta International Advertising Awards WALK Design został wyróżniony za identyfikację wizualną dla Human to Business - firmy doradczej z zakresu executive search and coaching. Agencja znalazła się wśród 4% najlepszych zgłoszeń i otrzymała brąz.

W ramach współpracy z Human to Business agencja WALK Design była odpowiedzialna za stworzenie logo wraz z systemem identyfikacji wizualnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kluczowym elementem koncepcji kreatywnej jest niebieska linia odzwierciedlająca ludzką stronę biznesu, gdzie tak samo ważny jest człowiek, jaki firma – wyjaśnia David Racchi, Design Director WALK Design.

Nowa identyfikacja Human to Busienss okazała się ogromnym sukcesem. Przed Cresta International Advertising Awards, projekt został nagrodzony złotem w konkursie KTR 2014, srebrem Golden Drum 2014 oraz brązem Eurobest 2014. Otrzymał również nominacją w Cannes Lions 2014.

Konkurs Cresta International Advertising Awards, razem z International Advertising Association, od 1993 roku wyznacza międzynarodowe standardy. Celem przedsięwzięcia jest uhonorowanie twórczości w międzynarodowej branży reklamowej i komunikacji marketingowej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij