„Nie zauważasz nas” – ruszyła kampania społeczna promująca Wałbrzych jako medyczną wizytówkę regionu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Nie zauważasz nas” – ruszyła kampania społeczna promująca Wałbrzych jako medyczną wizytówkę regionu

Wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii (MCO) Affidea oraz Specjalistyczny Szpital im. dr. A. Sokołowskiego ruszają z nietypową kampanią „Nie zauważasz nas”.

Jej celem jest budowanie świadomości, że dzięki wczesnemu rozpoznaniu, skutecznej terapii i wsparciu najbliższych można wyleczyć się z choroby nowotworowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcemy zbudować wśród pacjentów Dolnego Śląska świadomość, że blisko nich istnieje miejsce, w którym uzyskają profesjonalną pomoc w razie choroby nowotworowej. – mówi Joanna Borczak, Dyrektor Marketingu, Affidea.

W nietypowej kampanii – eksperymencie kinowym – udział wzięli autentyczni pacjenci MCO Affidea w Wałbrzychu, którzy dzięki profesjonalnej pomocy ośrodka nie musieli szukać pomocy z daleka od domu i mogli leczyć się blisko swoich najbliższych.

Prezentując sylwetki autentycznych mieszkańców okolic Wałbrzycha, którzy zmagali się z chorobą, chcemy pokazać ludziom, że z jednej strony problem onkologiczny nie jest gdzieś daleko, że może spotkać każdego z nas, a z drugiej strony dać nadzieję, że można pokonać nowotwór i wrócić do normalnego życia, swoich pasji, będąc cały czas z rodziną, blisko swojego miejsca zamieszkania. – dodaje Joanna Borczak.

Akcja prowadzona jest od 14 października w Internecie, w kinach Helios, Kinads, Multikino i New Age Media, a także w kanałach własnych Affidea (Facebook, YouTube). Wspierają ją działania z zakresu public relations. Więcej o akcji na stronie.

Za realizację kampanii odpowiada Grey Group Poland, która we współpracy z Film Fiction wyprodukowała spot reklamowy. Za zakup mediów odpowiada Carat.

Media masowego przekazu prezentują głównie ofiary chorób nowotworowych, rzadko kiedy poświęcając uwagę ozdrowieńcom. Między innymi dlatego wielu chorych słysząc diagnozę, traktuje ją jak wyrok śmierci. W rzeczywistości, dzięki wczesnemu rozpoznaniu i odpowiedniej terapii, większość chorych na nowotwór wraca do zdrowia. Postanowiliśmy pokazać to w emocjonalny i zaskakujący sposób. Nawet jeśli na co dzień są niewidoczni, w tej kampanii chcemy celebrować ich sukces. – mówi Jan Cieślar, Senior Copywriter, Grey Warszawa

Kampania potrwa do końca października. Swoim zasięgiem obejmie cały Dolny Śląsk.

Akcja została objęta honorowym patronatem Prezydenta Miasta Wałbrzycha. Jej partnerami są Wałbrzyskie Amazonki oraz Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia PROFEMINA.

Międzynarodowe Centrum Onkologii Affidea od 7 lat z sukcesem działa na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Sokołowskiego, lecząc rocznie ponad 1,6 tys. pacjentów z regionu Dolnego Śląska. Współpracuje ze Szpitalem Houston Methodist (Texas, USA), co pozwala lekarzom z ośrodka konsultować wyniki badań obrazowych swoich pacjentów oraz w oparciu o wspólną wiedzę i doświadczenie planować kolejne etapy ich leczenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij