POLOmarket i BRANDMAN bardzo dziękują

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
POLOmarket i BRANDMAN bardzo dziękują

Z okazji 18 lat działalności polska sieć supermarketów wystartowała ze zintegrowaną kampanią reklamową.

Urodzinowa akcja pod hasłem „Dziękujemy i rozdajmy ponad 150 000 nagród!” ruszyła 7 października i odnotowała świetne otwarcie sprzedażowe. Potrwa łącznie cztery tygodnie. Wśród kanałów komunikacji znalazły się: outdoor, internet (LP, social media), prasa, radio i IMS (komunikacja wewnętrzna), materiały BTL, animacje LED. Wiodącym motywem kampanii jest POLOteria, będąca podziękowaniem za wieloletnie przywiązanie klientów do marki. Wpisuje się ona w konsekwentnie realizowaną strategię „POLOmarket. Mój ulubiony”, która podkreśla istotną rolę lojalności i bliskości w budowaniu emocjonalnej, trwałej relacji między marką a konsumentem. W loterii można wygrać nagrody rzeczowe (markowe torebki, sprzęt elektroniczny i wiele innych) lub wziąć udział w losowaniu jednego z czterech samochodów VW Polo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarketu: „Spójna i przemyślana strategia, odpowiednia kreacja oraz bardzo dobra koordynacja działań marketingowych, handlowych i operacyjnych dały doskonały efekt już na otwarcie akcji. Za całość kreacji odpowiada agencja BRANDMAN". Dyrektor kreatywny agencji, Krzysztof Tkaczyk dodaje: „Rozmach i odświętny charakter urodzinowej kampanii zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów i pracowników". Agencja współpracuje z klientem od dwóch lat. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij