Polski oddział Selectivv hubem dla EMEA

Selectivv – obecna od początku 2015 roku w Polsce platforma do realizacji targetowanych kampanii mobile w RTB rozszerza swoją działalność na Bliskim Wschodzie. Firma pozyskała nowego partnera w Emiratach Arabskich, a jest nim pochodząca z Dubaju marka eDurar Mobile.
O autorze
1 min czytania 2015-10-23

Dzięki zaangażowaniu polskich menedżerów, warszawski oddział Selectivv umacnia swoją pozycję w regionie i jest ważną częścią globalnej marki. Dlatego też Selectivvw Warszawie staje się centralnym punktem dla regionów EMEA i będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i nadzór nad działalnością operacyjną. Oznacza to, że to właśnie w warszawski oddział firmy będzie: koordynował i analizował sprzedaż, szkolił handlowców i realizował kampanie (zaczynając od banerów, a na analizie kliknięć kończąc). Za rozwój HUB-u odpowiada Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv.

„Warto zaznaczyć, że już w kilka miesięcy od rozpoczęcia działalności możemy pochwalić się licznymi sukcesami sprzedażowymi i wysokim poziomem obsługi naszych klientów” – podkreśla Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv.

Selectivv umożliwia zaplanowanie i realizację mobilnych kampanii RTB. Platforma umożliwia także dotarcie do wybranej grupy odbiorców, znajdujących się w określonej lokalizacji, używających aplikacji mobilnych w czasie rzeczywistym.

„Nasze kilkumiesięczne starania właśnie zaowocowały nawiązaniem współpracy z firmą Durar Advertising”- mówi Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv i dodaje: „Marka eDurar jest liderem w branży marketingowej/ e-commerce na rynkach arabskich, a Selectivv po niespełna roku obecności w regionie Europy Środkowej ma bardzo silną pozycję i dlatego uznaliśmy, że warto uczyć się od siebie i dzielić doświadczeniami”.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Mogę zapewnić, że dzięki tej współpracy klienci Selectivv będą obsługiwani przez zespół naszych najlepszych i doświadczonych handlowców, którzy znają i rozumieją kulturę rynków arabskich i specyfikę prowadzenia biznesu w regionie” – powiedział Mohammed Miqdadi, Managing Director, Edurar.

Głównym celem eDurar Mobile będzie obsługa krajów arabskich, a co się z tym wiąże zwiększenie sprzedaży w tym ważnym dla Selectivv regionie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się