Mindshare Polska: Ukoronowanie kobiet w nowej kampanii Delikatesów Centrum

Startuje nowa kampania Delikatesów Centrum – sieć grupy EUROCASH S.A. swoją komunikację kieruje do współczesnych królowych. To aktywne kobiety, które dbając o rodzinę i bliskich, szukają dobrej jakości i rozsądnych cen.
O autorze
1 min czytania 2015-10-26

Działania reklamowe realizowane przez Mindshare Polska prowadzone są w ogólnopolskich stacjach radiowych i w internecie. 

Delikatesy Centrum w swojej nowej kampanii reklamowej postawiły na panie – to one w większości domów podejmują codzienne decyzje zakupowe.

W najnowszej kreacji kobiety zostały przedstawione iście królewsko – poprzez bajkową stylistykę korony, zwrócono uwagę na ich rolę. Każdego dnia, niczym właśnie królowe – troszczą się o swoich najbliższych. Komunikacja Delikatesów Centrum to także podkreślenie idei „Dbania Codziennego” o klientów, ze względu na bliską lokalizację sklepów i atrakcyjną ofertę produktów. 

W ramach kampanii, prowadzone będą zarówno działania produktowe, jak i wizerunkowe. Nowy sposób komunikacji obejmuje zmiany w przestrzeni sklepowej (nowe oznakowania cenowe, plakaty, banery oraz billboardy). Odświeżono także gazetkę promocyjną, a strona internetowa zyskała bardzo nowoczesną stylistykę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dom mediowy Mindshare jest odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Oficjalna koronacja królowej nastąpiła 26 października br. W ciągu miesiąca trwania kampanii wprowadzającej prezentowane będą spoty wizerunkowe i produktowe promujące ofertę Delikatesów Centrum, emitowane w największych stacjach radiowych – RMF, RMF Maxxx, ZET Barometr, Eska oraz VOX. Kampania radiowa będzie wspierana obecnością na kluczowych portalach internetowych (Onet i WP).

Słuchaj podcastu NowyMarketing