Kampania Biotherm: odbierz mini-krem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania Biotherm: odbierz mini-krem

L’Oreal Polska prowadzi kampanię marki Biotherm przygotowaną we współpracy z siecią reklamy wideo Sataku. Emisja rich mediowego formatu jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej i emitowana jest online od 14 października przy wykorzystaniu Expand Video.

Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia Group.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania odsłonowa realizowana jest na selektywnie dobranych placementach, na witrynach chętnie odwiedzanych przez grupę docelową. Inicjujące formaty display pozwalają odbiorcy poznać fragment spotu oraz zobaczyć produkt. Zaintrygowany użytkownik po kliknięciu w kreację może obejrzeć cały film reklamowy na pełnoekranowej warstwie expanda oraz dowiedzieć się więcej o produkcie. Niestandardowym rozwiązaniem, zaimplementowanym w tej kampanii, jest umieszczenie formularza już na poziomie kreacji reklamowej. Dzięki temu, poza obejrzeniem spotu, użytkownik ma możliwość pozostawienia swoich danych i odebrania mini kremu Biotherm Blue Therapy Accelerated (5ml).

Kreację można zobaczyć na stronie internetowej Sataku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij