Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia Group.
Kampania odsłonowa realizowana jest na selektywnie dobranych placementach, na witrynach chętnie odwiedzanych przez grupę docelową. Inicjujące formaty display pozwalają odbiorcy poznać fragment spotu oraz zobaczyć produkt. Zaintrygowany użytkownik po kliknięciu w kreację może obejrzeć cały film reklamowy na pełnoekranowej warstwie expanda oraz dowiedzieć się więcej o produkcie. Niestandardowym rozwiązaniem, zaimplementowanym w tej kampanii, jest umieszczenie formularza już na poziomie kreacji reklamowej. Dzięki temu, poza obejrzeniem spotu, użytkownik ma możliwość pozostawienia swoich danych i odebrania mini kremu Biotherm Blue Therapy Accelerated (5ml).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kreację można zobaczyć na stronie internetowej Sataku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024