Znamy zwycięzców pierwszej edycji konkursu UPC Digital Art dla artystów wykorzystujących technologie cyfrowe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy zwycięzców pierwszej edycji konkursu UPC Digital Art dla artystów wykorzystujących technologie cyfrowe

UPC Polska - dostawca innowacyjnych usług cyfrowych - w tym roku po raz pierwszy zaprosił młodych twórców do udziału w konkursie UPC Digital Art. Projekt ten pozwala zaistnieć artystom, których inspiruje świat nowych technologii.

Podczas wielkiego finału wyłoniono zwycięzcę, którym został zespół Masz_in - Szymon Kabała i Mateusz Marchwicki. Autorzy zwycięskiej pracy otrzymali nagrodę w wysokości 20 000 zł oraz promocję swojej pracy na Facebooku. Jury doceniło także pracę Bartka Szlachcica, który otrzymał premierę swojej pracy na kanale Sundance Channel oraz nagrodę specjalną od Platige Image.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

UPC Digital Art

Pierwsza edycja UPC Digital Art skierowana była do artystów, którzy tworzą sztukę nowych mediów, w tym min: ilustratorów, twórców animacji i muzyki. Zmagania pomiędzy uczestnikami trwały od czerwca br. Głównym warunkiem zakwalifikowania się do konkursu, było rozwinięcie i zinterpretowanie hasła #ToFajnieDziała. Do pierwszego etapu wpłynęło ponad kilkadziesiąt zgłoszeń. Do konkursu zgłosiły się zarówno pojedyncze osoby jak i zespoły.

Zmagania konkursowe

Zadaniem uczestników było przygotowanie 30- sekundowej animacji, która miała ukazać wybrany proces działania np. proces mechaniczny, zjawisko fizyczne, zjawisko społeczne. Artyści w swoich pracach konkursowych zobowiązali się do wykorzystania szerokiej gamy dostępnych technik cyfrowych i analogowych jak np. mapping3d, druk 3d, kodowanie generatywne, papier.

„Świat nowych technologii otwiera nam ogrom możliwości. Do stworzenia naszej pracy użyliśmy 2 komputerów, tabletu, aparatu cyfrowego, kamery, dużej drukarki 3d. Tych elementów było dość sporo, ale w końcu razem udało się je połączyć i dzięki temu możemy cieszyć się wygraną. Konkurs pozwala rozwinąć skrzydła osobom, które pasjonują się sztuką cyfrową. Jeszcze nie wiemy na co dokładnie przeznaczymy wygraną. Chcielibyśmy móc się dalej rozwijać, a dzięki tej nagrodzie będziemy mieć taką możliwość.” - powiedział Szymon Kabała z zespołu Masz_in - zwycięzca pierwszej edycji konkursu UPC Digital Art.

O zwycięstwie zespółu Masz_in Szymona Kabały i Mateusza Marchwickiego zdecydowało Jury w składzie: Radzimir Dębski „JIMEK”- polski kompozytor muzyki filmowej i rozrywkowej, dyrygent i producent muzyczny, Jakub Koźniewski – designer nowych mediów, Andrzej Pągowski – artysta, grafik, Kamil Dąbkowski - ekspert w zakresie animacji, należący do zespołu studia Platige Image, Patrycja Gołos – UPC Polska, Konrad Jerin - redaktor naczelny F5 oraz Malwina Konopacka – ilustratorka, projektantka.

Szczegóły nt. konkursu dostępne są na stronie.

Organizator: UPC Polska
Partner kreatywny: F5 - Trendy Rynku i Kultury
Partnerzy: Facebook, Platige Image, Sundance Channel

Clip z finałowego eventu UPC Digital Art:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij