Jak zdiagnozować potrzeby klienta? Eksperci z Branch Brothers na Visual Merchandising Forum

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak zdiagnozować potrzeby klienta? Eksperci z Branch Brothers na Visual Merchandising Forum

Branch Brothers (Upright Group) wystąpi podczas trzeciej edycji cyklu Visual Merchandising Forum. Tegoroczne spotkanie poświęcone będzie najnowszym trendom visual merchandisingu w branży retail – zarówno w sklepach, jak i w centrach handlowych.

Podczas prezentacji „Jak diagnozować potrzeby klienta, aby wykreować najlepsze doświadczenia zakupowe” eksperci poznańskiej firmy przedstawią narzędzie, jakim jest mapa doświadczeń klienta oraz opowiedzą, w jaki sposób budować lojalność klientów poprzez eliminacje barier zakupowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Doświadczenie zakupowe to nie tylko kontakt ze sprzedawcą, ale także wygląd sklepu, sposób, w jaki się w nim poruszamy, elementy nawigacyjne pozwalające odnaleźć się w przestrzeni handlowej, a nawet oświetlenie czy kolorystyka użyta we wnętrzach – podkreśla Joanna Bociąg. – Widzimy, że sprzedawcy są coraz częściej świadomi tego, jak duży wpływ na decyzję o zakupie mają emocje odczuwane przez klienta. Jednak aby rzeczywiście czuł się on w naszym sklepie dobrze, bezpiecznie i miał poczucie dobrze wydanych pieniędzy, należy zadbać o wyeliminowanie barier zakupowych.

W tym celu przydatna jest tak zwana mapa doświadczeń, czyli swego rodzaju matryca, na której do poszczególnych etapów procesu zakupowego przyporządkowywane są emocje, jakie w danym momencie odczuwa klient. Suma pozytywnych i negatywnych emocji daje obraz tego, jakie doświadczenia zakupowe towarzyszą kupującemu i jakie są szanse na to, że będzie on chciał wrócić do danego sklepu.

Wykreowanie dobrego doświadczenia oraz chęci powtórzenia zakupu u konsumenta jest tym elementem, który może wyróżnić daną markę na rynku. Aby móc to zrobić, należy jak najlepiej zdiagnozować potrzeby i oczekiwania kupującego. Chcemy pokazać, że mapa doświadczeń jest właśnie takim narzędziem, dzięki któremu możliwe jest rozpoznanie tych elementów etapu zakupowego, które funkcjonują prawidłowo oraz tych, które wymagają poprawy – wskazuje Joanna Bociąg z Branch Brothers.  

Visual Merchandising Forum skierowane jest do menedżerów zarządzających sieciami oraz centrami handlowymi, a także do specjalistów z branży visual merchandisingu. Oprócz wystąpienia Branch Brothers, podczas Forum będą poruszane również takie kwestie, jak trendy w marketingu sensorycznym, wzorce zachowań konsumentów z generacji X i Y czy integracja wyglądu sklepu i centrum handlowego.

Szczegóły dotyczące wydarzenia znajdują się na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij