Raport z XII Badania poczty elektronicznej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Raport z XII Badania poczty elektronicznej

Za nami już XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Jak co roku, jesienią publikujemy raport z Badania, którego cykliczność pozwala nam określić jak zmieniają się potrzeby rynku oraz kierunek, w którym podąża e-mail marketing.

Dzięki niemu dowiedzieliśmy się jakie znaczenie ma e-mail w Waszym życiu zawodowym i codziennym oraz jakie trendy panują aktualnie w branży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przekazujemy na Wasze ręce raport, w którym przedstawiamy wyniki Badania oraz refleksje i opinie ponad 2 tysięcy respondentów. Pytaliśmy o to w jaki sposób w pracy wykorzystywany jest e-mail marketing a także jak postrzegają te działania osoby używające poczty elektronicznej tylko w życiu codziennym. Wspólnie zastanawialiśmy się również czy e-mail marketing wciąż utrzymuje pozycję lidera pośród narzędzi marketingu online. Wyniki w większości potwierdziły tendencje panujące na rynku, ale niektóre z nich okazały się również zaskakujące. 

Podobnie jak w ubiegłym roku, najwięcej respondentów (27%) posiada co najmniej 5 kont pocztowych, a niemal połowa otrzymuje codziennie ponad 40 e-maili. Oznacza to, że co trzeci badany posługuje się 5 różnymi adresami e-mail, zakładanymi nie tylko w celach testowych, ale również ze względu na promocje i rabaty. 

Według Badania, e-mail marketing bezsprzecznie pozostaje na stabilnej pozycji wśród działań marketingowych. 90% pytanych odpowiedziało, że dzięki niemu firma jest w stanie osiągać wymierne korzyści, jak utrzymanie relacji z klientem, wzrost sprzedaży czy zwiększenie odwiedzin strony www. Już 92% respondentów subskrybuje newslettery, głównie zorientowane na content. Wynik ten utwierdza nas w przekonaniu, że ciągle rozwijane narzędzia wspomagające ten kanał komunikacji wpływają na wzrost sprzedaży i lepsze postrzeganie firmy. Warto więc w nie inwestować. 

Wszystkim, którzy wzięli udział w Badaniu serdecznie dziękujemy i zapraszamy do pobrania raportu!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij