Niech internetowa moc będzie z Tobą!

Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji „Niech internetowa moc będzie z Tobą!” to tytuł kampanii, którą Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała na zlecenie MAiC. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków pokolenia 50+ do korzystania z Internetu.
O autorze
1 min czytania 2015-11-04

Podejmując jakiekolwiek działania na rzecz promocji Internetu pomagamy zlikwidować problem cyfrowego wykluczenia.

Przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej kampania jest odpowiedzią na ważny problem społeczny, jakim jest niekorzystanie z zasobów sieci przed ¼ polskiego społeczeństwa. Oznacza to, że ponad 10mln Polaków w tym wieku nie korzysta z zasobów sieci. Problemem jest nie tyle brak dostępu do technologii, co brak wiedzy na temat ułatwień oferowanych przez sieć internetowa. W kampanii chcemy zachęcić do korzystania z Internetu, pokazując odbiorcy korzyści jakie z tego płyną.

Tworząc założenia do kampanii odwoływaliśmy się do badań na temat wykluczenia , z których  wynika, iż pomimo rosnącej popularności Internetu, blisko 80 proc. osób powyżej 50 roku życia jest wykluczonych cyfrowo, z czego 15% nie korzysta z Internatu posiadając w domu komputer i dostęp do sieci. Okazuje się również, że Internet kojarzy się TG przeważnie z narzędziem oferującym rozrywkę, rzadziej z technologią usprawniającą załatwienie spraw codziennych (bank, usługi pocztowe, zakupy itp.).

Fabryka Komunikacji Społecznej odpowiedzialna jest za opracowanie całościowej strategii kampanii, w tym zakup i planowanie mediów oraz działania public relations w tym za organizację trasy mobilnego busa- serii darmowych szkoleń z ekspertami w miejscowościach o największym procencie wykluczenia. Filmy reklamowe będą emitowany w telewizji publicznej i stacjach prywatnych od 19 października. Scenariusz najnowszej produkcji FKS przygotowane zostały pod nadzorem Teresy Biernackiej, zaś ich realizacją zajęła się Kasia Adamik jako reżyser. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj