Mikołaj Sadowski (180heartbeats + JUNG v. MATT): komunikacja musi być zintegrowana we wszystkich kanałach

Mikołaj Sadowski (180heartbeats + JUNG v. MATT): komunikacja musi być zintegrowana we wszystkich kanałach

Tym razem na pytania Marketingowej 11 odpowiada Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i współtwórca agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

To samo co w marketingu klasycznym – świetny pomysł, bezbłędna egzekucja i trochę szczęścia. Rozdzielanie marketingu klasycznego i internetowego jest dla mnie podejściem sprzed paru lat. Teraz internet jest naprawdę wszędzie i komunikacja musi być zintegrowana we wszystkich kanałach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji/marce skrzydeł, to...

Longersi dla Samsunga:

Dostaliśmy Grand Prix w Kreaturze, nominację w Cannes i parę innych nagród. Dało nam to masę darmowego PR-u i rozpoznawalność na rynku.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

Nietracenie motywacji w trudnych sytuacjach.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Wytwórnia Rak’n’Roll records, którą odpaliliśmy dla fundacji Rak’n’Roll. Już teraz zbiera mnóstwo pozytywnego buzzu, jest o niej głośno w mediach, a dużo będzie się jeszcze działo. Za wszystkim stoi przede wszystkim świetny pomysł – tworzymy wytwórnię muzyczną, której wszystkie dochody są w całości przekazywane fundacji walczącej z rakiem piersi. Wytwórnię, w której premierę mają kawałki, które będą dostępne tylko tam – za darmo do odsłuchania w mono, za stereo płacimy dowolną kwotę powyżej 2 zł. Włożyliśmy w ten projekt masę energii i serca, zawsze mocno angażujemy się w projekty pro bono.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

Pewnie nie będę specjalnie oryginalny, jeżeli powiem – Nike FuelBand:

Projekt wprowadza kompletnie nowe spojrzenie na reklamę, a twórca – agencja R/GA zaczyna otwarcie mówić, że rezygnują ze słowa ‘agencja’ w określaniu tego czym się zajmują.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij