Mikołaj Sadowski (180heartbeats + JUNG v. MATT): komunikacja musi być zintegrowana we wszystkich kanałach

Mikołaj Sadowski (180heartbeats + JUNG v. MATT): komunikacja musi być zintegrowana we wszystkich kanałach

Tym razem na pytania Marketingowej 11 odpowiada Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i współtwórca agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...

To już klasyczne pytanie pojawiające się w prawie każdym wywiadzie, podsumowaniu roku, opinii eksperckiej. Wszyscy oczekują odpowiedzi, podpowiedzi w co się teraz zaangażować, jakieś hasło, klucz – coś co będziemy mogli sprzedawać klientom w tym kwartale. Niektóre agencje robią podsumowania – tu np. 100 tematów godnych uwagi w 2012 roku wg JWT. Kiedy jednak przyjrzymy się temu dokładniej to zobaczymy, że liczy się w pierwszej kolejności ciekawy pomysł, dopasowany do marki, angażujący. I każdy z nich może wyznaczyć nowy trend.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...

Angażowanie klientów w dialog z marką. Oczywiście dla wielu marek ma to ogromny sens i działa świetnie, warto jest być otwartym i szybko reagować. Jednak wmawianie każdemu, że najważniejszy jest dialog sprawia, że na Facebooku w tej chwili praktycznie każda marka ma swój fan page. No, a co możemy robić na takim fan page’u? Wrzucać codziennie ciekawostki ze świata powiązane mniej lub bardziej z wartościami marki. Absurd.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Zaufanie. Jeżeli klient zaprasza agencję do pracy przy jakimś projekcie, to powinien ją obdarzyć zaufaniem – inaczej agencja sprowadzana jest do poziomu firmy realizującej/produkującej pomysły marketera. Aby to się wydarzyło potrzebna jest oczywiście praca po obu stronach. Agencja musi być w 100% przekonana do strategii i kreacji jaką proponuje. Klient z kolei musi powstrzymać nieco swoje zapędy i dać więcej swobody agencji.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Z tego co zobaczę i usłyszę każdego dnia. Jeżeli dobrze się patrzy i słucha, inspiracje są wszędzie.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...

Może jakiś ciekawy deal z Bayer Full? Podobno świetnie sprzedają się w Chinach. Do tego kampania połączona z funkcjonalnym, przejrzystym sklepem internetowym.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

Głównie zajmuję się kreacją w reklamie, a robię to ponieważ jeszcze nie trafiłem na nic ciekawszego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij