SMG wygrywa przetarg Empiku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SMG wygrywa przetarg Empiku

Spółka Empik, wybrała agencję SMG do obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Pierwsza kampania, którą dla sklepów Empik, zrealizuje SMG rozpocznie się w listopadzie.

SMG zajmuje się przygotowaniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji oraz mediach interaktywnych. Agencja już rozpoczęła pracę dla nowego klienta. Wybór SMG poprzedzony został przetargiem. Nazwy agencji, które w nim uczestniczyły oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione. Poprzednio firma współpracowała z Lowe Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Zależało nam na wyborze agencji, która najlepiej zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o nie przygotuje długoterminową strategię i plan komunikacji. Propozycja SMG była najbardziej kompleksowa i zbieżna z naszą wizją - to przesądziło o wyborze właśnie tej agencji.– powiedziała Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu i PR  

W ostatnim czasie Empik wybrał również agencję Change do obsługi kreatywnej.

Empik to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Posiada 222 salony sprzedaży w całej Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij