Z badań przeprowadzonych na zlecenie empik.com przez AC Nielsen wynika, że aż 79% respondentów jako główne zalety zakupów on-line wskazuje możliwość dostawy do domu, a 36% – darmową dostawę. Opcja darmowej dostawy do salonów znajduje się w stałej ofercie sklepu. Wychodząc jednak naprzeciw oczekiwaniom klientów w październiku tego roku empik.com we współpracy z firmą kurierską DPD Polska przeprowadził akcję „tydzień darmowej dostawy”. Dzięki promocji udało się podwoić ilość przesyłek kurierskich opuszczających magazyny empik.com i pozyskać rzeszę nowych Klientów.
Tym razem sklep idzie o krok dalej – promocją objęte są wszystkie formy dostawy na terenie Polski (kurier, poczta) o minimalnej warości zamówienia 89zł. Termin zakończenia promocji zbiega się z wieszczonym przez Majów końcem świata, czyli 21.12.2012.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Standardowo darmowa dostawa na terenie kraju oferowana jest dla zamówień, których wartość przekracza 200zł. Tak znaczne obniżenie progu pozwoli skorzystać z promocji większości klientom robiącym zakupy na empik.com.