Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Empik.com – Darmowa dostawa do „końca świata”!

empik.com wprowadza darmową dostawę dla wszystkich zamówień realizowanych na terenie Polski aż do wieszczonego przez Majów "końca świata", czyli 21.12.2012.
O autorze
1 min czytania 2012-11-26

Z badań przeprowadzonych na zlecenie empik.com przez AC Nielsen wynika, że aż 79% respondentów jako główne zalety zakupów on-line wskazuje możliwość dostawy do domu, a 36% – darmową dostawę. Opcja darmowej dostawy do salonów znajduje się w stałej ofercie sklepu. Wychodząc jednak naprzeciw oczekiwaniom klientów w październiku tego roku empik.com we współpracy z firmą kurierską DPD Polska przeprowadził akcję „tydzień darmowej dostawy”. Dzięki promocji udało się podwoić ilość przesyłek kurierskich opuszczających magazyny empik.com i pozyskać rzeszę nowych Klientów.

Tym razem sklep idzie o krok dalej – promocją objęte są wszystkie formy dostawy na terenie Polski (kurier, poczta) o minimalnej warości zamówienia 89zł. Termin zakończenia promocji zbiega się z wieszczonym przez Majów końcem świata, czyli 21.12.2012.

Standardowo darmowa dostawa na terenie kraju oferowana jest dla zamówień, których wartość przekracza 200zł. Tak znaczne obniżenie progu pozwoli skorzystać z promocji większości klientom robiącym zakupy na empik.com.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj