Agencja WALK Creative zaplanowała i zrealizowała działania cross-mediowe – przygotowała scenariusze i zajęła się produkcją reklamy telewizyjnej oraz spotu radiowego. Ponadto WALK Creative odpowiada za kreację na nośnikach outdoorowych, w prasie oraz w kampanii display.
W spocie telewizyjnym i radiowym głównymi bohaterami są spersonifikowane informacje, które zwracają uwagę na to, jak ważna jest ich wiarygodność oraz czysty przekaz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Polskie Radio 24 – jako radio informacyjno-publicystyczne – zajmuje się aktualnymi wydarzeniami w kraju i na świecie. Na antenie pojawiają się informacje ze wszystkich dziedzin życia, począwszy od polityki, poprzez sprawy społeczne i gospodarcze oraz kulturę i sport, a skończywszy na ciekawostkach naukowych. Słuchacz otrzymuje aktualną i kompletną wiedzę o tym, co dzieje się w kraju i na świecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing