Grupa WALK dla Polskiego Radia 24

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa WALK dla Polskiego Radia 24

Jedyne cyfrowe radio informacyjne PR 24 ruszyło z pierwszą kampanią wizerunkową. Za jej przygotowanie odpowiada WALK Creative (Grupa WALK). Agencja została wybrana w konkursie.

Agencja WALK Creative zaplanowała i zrealizowała działania cross-mediowe - przygotowała scenariusze i zajęła się produkcją reklamy telewizyjnej oraz spotu radiowego. Ponadto WALK Creative odpowiada za kreację na nośnikach outdoorowych, w prasie oraz w kampanii display.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie telewizyjnym i radiowym głównymi bohaterami są spersonifikowane informacje, które zwracają uwagę na to, jak ważna jest ich wiarygodność oraz czysty przekaz.

Polskie Radio 24 – jako radio informacyjno-publicystyczne – zajmuje się aktualnymi wydarzeniami w kraju i na świecie. Na antenie pojawiają się informacje ze wszystkich dziedzin życia, począwszy od polityki, poprzez sprawy społeczne i gospodarcze oraz kulturę i sport, a skończywszy na ciekawostkach naukowych. Słuchacz otrzymuje aktualną i kompletną wiedzę o tym, co dzieje się w kraju i na świecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij