Agencja Gong przygotowała kampanię marki Maybelline New York

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Gong przygotowała kampanię marki Maybelline New York

Ruszyła kampania realizowana przez markę Maybelline New York. Za przygotowanie konceptu i jego realizację odpowiada agencja GONG, wchodząca w skład Group One.

Marka Maybelline New York wprowadza nową platformę - kierowaną do młodych dziewczyn. Do współpracy w roli ambasadorek, zostały zaproszone znane blogerki: Cajmel, Little Town Shoes oraz Red Lipstick Monster.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Maybelline New York wprowadza platformę poprzez skierowaną do polskich konsumentek kampanię wizerunkową. Za koncept i jego realizację w całości odpowiada agencja Gong (Group One). Cała akcja został przygotowany w duchu empoweringu czyli motywowania dziewczyn do spełniania swoich celów i budowania poczucia pewności siebie.

Osią kampanii jest film - eksperyment, w którym na ulicach polskich miast poszukiwane są wyjątkowe dziewczyny, które mają w sobie nowojorski styl i „to coś”. W eksperymencie, poza blogerkami kluczową rolę odgrywa Kuba Dąbrowski - fotograf street fashion. Kampanię wspiera również konkurs, w którym konsumentki mogą wygrać wyjazd na New York Fashion Week.

W ramach projektu prowadzone są szerokie działania branded content, social media, działania display, video oraz TV. Kampania zakończy się w 2016 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij