Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Gong przygotowała kampanię marki Maybelline New York

Ruszyła kampania realizowana przez markę Maybelline New York. Za przygotowanie konceptu i jego realizację odpowiada agencja GONG, wchodząca w skład Group One.
O autorze
1 min czytania 2015-11-20

Marka Maybelline New York wprowadza nową platformę – kierowaną do młodych dziewczyn. Do współpracy w roli ambasadorek, zostały zaproszone znane blogerki: Cajmel, Little Town Shoes oraz Red Lipstick Monster.

Maybelline New York wprowadza platformę poprzez skierowaną do polskich konsumentek kampanię wizerunkową. Za koncept i jego realizację w całości odpowiada agencja Gong (Group One). Cała akcja został przygotowany w duchu empoweringu czyli motywowania dziewczyn do spełniania swoich celów i budowania poczucia pewności siebie.

Osią kampanii jest film – eksperyment, w którym na ulicach polskich miast poszukiwane są wyjątkowe dziewczyny, które mają w sobie nowojorski styl i „to coś”. W eksperymencie, poza blogerkami kluczową rolę odgrywa Kuba Dąbrowski – fotograf street fashion. Kampanię wspiera również konkurs, w którym konsumentki mogą wygrać wyjazd na New York Fashion Week.

W ramach projektu prowadzone są szerokie działania branded content, social media, działania display, video oraz TV. Kampania zakończy się w 2016 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj