Marka Maybelline New York wprowadza nową platformę – kierowaną do młodych dziewczyn. Do współpracy w roli ambasadorek, zostały zaproszone znane blogerki: Cajmel, Little Town Shoes oraz Red Lipstick Monster.
Maybelline New York wprowadza platformę poprzez skierowaną do polskich konsumentek kampanię wizerunkową. Za koncept i jego realizację w całości odpowiada agencja Gong (Group One). Cała akcja został przygotowany w duchu empoweringu czyli motywowania dziewczyn do spełniania swoich celów i budowania poczucia pewności siebie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Osią kampanii jest film – eksperyment, w którym na ulicach polskich miast poszukiwane są wyjątkowe dziewczyny, które mają w sobie nowojorski styl i „to coś”. W eksperymencie, poza blogerkami kluczową rolę odgrywa Kuba Dąbrowski – fotograf street fashion. Kampanię wspiera również konkurs, w którym konsumentki mogą wygrać wyjazd na New York Fashion Week.
W ramach projektu prowadzone są szerokie działania branded content, social media, działania display, video oraz TV. Kampania zakończy się w 2016 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024