Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy duet kreatywny w szeregach agencji VML Poland

Do warszawskiego zespołu kreacji agencji VML Poland dołączył nowy team kreatywny: Michał Oleksów oraz Łukasz Ciuchnicki, którzy wcześniej pracowali wspólnie w Publicis/ DWL i Havas Worldwide Warsaw.
O autorze
1 min czytania 2015-12-01

Zarówno Michał Oleksów, jak i Łukasz Ciuchnicki mają na swoim koncie kampanie dla międzynarodowych i polskich marek. Team kreatywny wspólnie pracował nad kampaniami: Nescafe Sensazione Creme, Orange „Po drugiej stronie Clouda” (historia zaginionego telefonu Juli Kuczyńskiej), Orange Finanse „Bank, a po co to komu”, Orange Warsaw Festival „Wszystko mi mówi, żeby iść na Orange”, Garnier Czysta Skóra z Dawidem Kwiatkowskim czy ostatnio – Johnnie Walker „Rób to, w co wierzysz” z Bogusławem Lindą i Wojtkiem Sokołem. 

Michał Oleksów, który objął stanowisko Art Directora, swoją karierę zaczynał w VICE Polska, gdzie jako graphic designer pracował dla takich klientów jak m.in. Heineken Open’er Festival, Nike, Reebok, Adidas, Converse czy Fashionphilosophy Fashion Week Poland. Następnie dołączył do Publicis/ DWL, gdzie realizował kampanie m.in. dla Carlo Rossi, Renault, Dacia, Nestle, P&G i L’Oreal i Orange.

Łukasz Ciuchnicki, który objął stanowisko copywritera, poza pracą w Publicis/ DWL i Havas Worldwide Warsaw swoje doświadczenie zdobywał w agencjach Grey i Red8. W jego portfolio znajdują się kampanie tworzone m.in. dla US Pharmacia „Nie Biegam”, Axe „Klikasz” i „Angels”, Carlo Rossi, KFC, Nescafe, Ergo Hestia, Samsung. Jest zdobywcą Webster Creative Awards i Mixx Awards. 

Dodatkowo, za kampanię „Po drugiej stronie Clouda” Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki zdobyli w 2014 roku wyróżnienie w konkursie Innovation Ad. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj