Startuje ogólnopolska kampania NATURRINO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje ogólnopolska kampania NATURRINO

Najnowsza linia produktów firmy Sokołów S.A. – inspirowana naturą i pozbawiona konserwantów, fosforanów i glutaminanu sodu marka NATURRINO, przedstawia się konsumentom w szeroko zakrojonej ogólnopolskiej kampanii, która wystartowała 10 grudnia 2015 roku.

Spoty TV i billboardy sponsorskie będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich. Kampania będzie obecna też w prasie, radiu, szerokim internecie i mediach społecznościowych. Przygotowane zostały również materiały POS, które będą wspierać sprzedaż bezpośrednio w punktach sprzedaży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot 30 s. został przygotowany z myślą o całorocznym wykorzystaniu, natomiast elementy charakterystyczne dla świątecznego sezonu pojawią się w reklamach radiowych. Utrzymana w ciepłej, przyjaznej i rodzinnej atmosferze kreacja TV pokazuje naturę w pełnej krasie, podkreślając jednocześnie łatwość dostępu do NATURRINO – produktów naturalnych i pozbawionych konserwantów.

„– Wprowadzenie NATURRINO poprzedziliśmy szerokimi badaniami konsumenckimi. Idea stworzenia całej linii naturalnych produktów zyskała szeroką akceptację klientów. – mówi Mieczysław Walkowiak, wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu – Jakość i smak produktów NATURRINO jest efektem połączenia doskonałego surowca, ogromnego doświadczenia produkcyjnego i bardzo wysokich standardów jakościowych, obowiązujących w naszej firmie.”

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij