SM MLEKPOL rozdał nagrody. Konkurs Wszystkiego Łaciatego rozstrzygnięty

141 228 życzeń dostało mleko Łaciate na swoje 20 urodziny. Kilkadziesiąt tysięcy osób wzięło udział w jubileuszowym konkursie „Wszystkiego Łaciatego”. Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” z okazji 20 – lecia marki ŁACIATE nagrodziła swoich najwierniejszych konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2015-12-22

Rozdano 160 tys. złotych oraz 16 tysięcy sztuk ekskluzywnej porcelany Villeroy & Boch.

Od 20 lat nikt już pytania nie zadaje, kto najlepsze mleko daje? Bo wiadomo każdemu, że żadne nie dorówna Łaciatemu. Nic nie zastąpi nam Twoich łat, więc żyj nam 100 lat – to jedno z 8 zwycięskich życzeń. Konkurs trwał od 5 października do 30 listopada. Wystarczyło zachować kod promocyjny z kartonu, ułożyć życzenia dla mleka ŁACIATE i wysłać je sms-em lub przez stronę.

Co tydzień zwycięskie życzenia nagradzano 20 tysiącami złotych. Autorów pozostałych, wyróżniających się życzeń obdarowano ekskluzywną porcelaną śniadaniową Villeroy&Boch.

Wielbiciele mleka Łaciate wykazali się kreatywnością i pomysłowością.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bądź mlekiem wiodącym, bądź mlekiem gorącym, gdy nerwy Ci puszczą, bądź nawet kipiącym, lecz ze mną bądź zawsze, bo ja się na Ciebie co rano połaszczę i w kubku Łaciatym zawłaszczę…

W konkursie wzięły udział przede wszystkim panie i mieszkańcy dużych miast- ponad 50% zgłoszeń pochodziło właśnie od nich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs wspierała kampania reklamowa w telewizji, radiu, Internecie i na bilbordach w całym kraju. Kampanię przygotowała Agencja V&P. Za produkcję spotu reklamującego konkursu odpowiadała agencja Panoptiqm. Zakupem mediów zajął się MEC.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się