Znany kucharz, gwiazda ekranu i popularni blogerzy kulinarni w III edycji Akademii Smaku Bosch

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znany kucharz, gwiazda ekranu i popularni blogerzy kulinarni  w III edycji Akademii Smaku Bosch

Inspirujące przepisy, praktyczne triki, kulinarne porady ekspertów i gwiazda ekranu – rusza trzecia edycja Akademii Smaku a zarazem pierwsza zrealizowana z tak dużym rozmachem.

Nad merytoryką projektu kulinarnego realizowanego przez markę Bosch w Polsce czuwać będą gospodarze: ceniony szef kuchni Tomasz Jakubiak oraz dwaj popularni blogerzy kulinarni: Tomasz Lach (Zajadam.pl) i Piotr Ogiński (Kocham gotować). Tajniki sztuki kulinarnej będzie zgłębiać z nimi znana aktorka, Katarzyna Glinka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akademia Smaku realizowana jest od 2013 roku. - Popularność poprzednich edycji Akademii Smaku zainspirowała nas do stworzenia kolejnej jej odsłony. Tegoroczna edycja to ogromny, długofalowy projekt wykorzystujący synergię wielu mediów. Dzięki atrakcyjnej konwencji, zaangażowaniu kulinarnych ekspertów i znanych, lubianych twarzy, będzie edukował i angażował odbiorców. To pierwsza w Polsce Akademia online, która doczekała się również wersji telewizyjnej. Jesteśmy przekonani, ze nowa Akademia Smaku zainspiruje miliony Polaków do spełniania swoich kulinarnych fantazji… razem z marką Bosch – komentuje Hanna Stajuda-Ratajczak, Brand Marketing Director, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.

Synergia mediów

Akademia Smaku realizowana będzie wielokanałowo. – Połączenie działań online oraz offline, również w TV, zapewnia szerokie dotarcie do zróżnicowanej wiekowo grupy docelowej. W skład projektu wchodzą kulinarne wideowarsztaty, konkursy dla konsumentów, spotkania kulinarne w Centrum Domowych Inspiracji, e-magazyny, serwis akademiasmaku.pl, serial telewizyjny oraz wydana na zakończenie projektu książka kucharska – Tomasz Michalik, Business Development Director z Agencji INSIGNIA. Akademia zostanie wsparta silną kampanią w telewizji oraz w internecie.

Mocne zaangażowanie blogosfery

- Uczestnikami poprzednich edycji Akademii Smaku byli blogerzy. Tym razem postanowiliśmy postawić ich nie w roli uczniów, a nauczycieli, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i w kreatywny sposób podejmować kulinarne wyzwania. Piotrek z Kocham gotować i Tomek z Zajadam.pl będą promować Akademię także na swoich blogach, których łączny zasięg wynosi ponad milion unikalnych użytkowników miesięcznie – komentuje Anna Drozdowska, Head of Communication, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o. o.

Kulinarny serial

Nowością w Akademii Smaku jest silna obecność w telewizji. Utrzymany w zabawnej konwencji serial telewizyjny według autorskiego scenariusza, w którym weźmie udział Katarzyna Glinka znana m.in. z „Barw Szczęścia” oraz Tomasz Jakubiak, jeden z czołowych ekspertów kulinarnych, będzie zachęcał telewidzów do odwiedzenia serwisu akademiasmaku.pl, gdzie znajdą wszystkie warsztaty online. Dwanaście odcinków miniserialu zostanie wyemitowanych od 8 stycznia w każdy piątek o godz. 19:55 i poniedziałek o 10:50 w TVP2. Dodatkowo spoty pojawią się w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Projekt będzie wsparty silną kampanią telewizyjną, w ramach której emitowane będą dwa 30-sekundowe spoty.

Kulinarne vademecum

Eksperci Akademii przeprowadzą 10 kulinarnych wideowarsztatów, w ramach których przedstawią kompleksowo takie kulinarne obszary, jak np. makarony, jajka, mąka, zupy czy pieczywo. Zasada jest prosta: szef kuchni - Tomasz Jakubiak, przedstawia Katarzynie Glince temat w sposób klasyczny, a blogerzy podchodzą do wyzwania niestandardowo. Każdy z warsztatów zwieńczony będzie konkursem dla internautów. Autorskie przepisy uczestników konkursu oceniać będzie Kolegium Redakcyjne i autorzy najlepszych przepisów wezmą udział w warsztatach kulinarnych w Centrum Domowych Inspiracji, gdzie, wraz z ekspertami oraz gwiazdą, będą mogli nauczyć się nowych technik i sposobów na przygotowanie fantastycznych dań. Kulinarnym podsumowaniem całego miesiąca będzie e-magazyn. Centrum kampanii będzie stanowić serwis akademiasmaku.pl. Organizatorzy planują w ramach projektu wiele atrakcji.

Projekt wzmocnią także działania w internecie - zasięgowa kampania w portalach kulinarnych, wsparta działaniami redakcyjnymi, kampania w sieci Google GDN oraz na Facebooku. Materiały video dostępne będą na YouTube oraz m.in. w playerach gazety.pl.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA. Za opracowanie scenariuszy i produkcję serialu telewizyjnego odpowiada OMD i TVP.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij