Zieliński: z Havas Worldwide Warsaw do WALK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zieliński: z Havas Worldwide Warsaw do WALK

Tomasz Zieliński objął stanowisko senior copywritera w WALK Creative. Poprzednio pracował w agencji Sugarfree (Grupa Havas Worldwid), w której był Dyrektorem Kreatywnym.

Czternastoletnie doświadczenie zdobywał, pracując w takich agencjach jak Leo Burnett, Ogilvy & Mather, Publicis, Saatchi & Saatchi, TBWA, Young & Rubicam. Realizował projekty m.in. dla: Canal +, Fiat, Millennium Bank, nc+, Orange, Plus, Raiffeisen Polbank, Renault, T-Mobile, Toyota, US Pharmacia, UPS. Jego prace były nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą m.in. w Art Directors Club of Europe (ADC*E), Cannes Lions International Festival of Creativity, Epica Awards, Effie Awards, KTR-ach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:

  • WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
  • WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
  • WALK Digital - dostarczający rozwiązania interaktywne.
  • WALK Events – specjalizujący się w eventach.
  • WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
  • WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
  • WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.

Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij