Zieliński: z Havas Worldwide Warsaw do WALK

Tomasz Zieliński objął stanowisko senior copywritera w WALK Creative. Poprzednio pracował w agencji Sugarfree (Grupa Havas Worldwid), w której był Dyrektorem Kreatywnym.
O autorze
1 min czytania 2016-01-12

Czternastoletnie doświadczenie zdobywał, pracując w takich agencjach jak Leo Burnett, Ogilvy & Mather, Publicis, Saatchi & Saatchi, TBWA, Young & Rubicam. Realizował projekty m.in. dla: Canal +, Fiat, Millennium Bank, nc+, Orange, Plus, Raiffeisen Polbank, Renault, T-Mobile, Toyota, US Pharmacia, UPS. Jego prace były nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą m.in. w Art Directors Club of Europe (ADC*E), Cannes Lions International Festival of Creativity, Epica Awards, Effie Awards, KTR-ach.

WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:

  • WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
  • WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
  • WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
  • WALK Events – specjalizujący się w eventach.
  • WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
  • WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
  • WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.

Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj