Czteryczwarte dla marki Chłopska Pędzona

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czteryczwarte dla marki Chłopska Pędzona

Na zlecenie United Beverages agencja brandingowa Czteryczwarte przeprowadziła redesign marki Chłopska Pędzona.

Chłopska Pędzona to linia wódek i nalewek nawiązująca do domowej produkcji alkoholu i bazująca na tradycyjnych recepturach. Pozycjonowanie marki nie znajdowało odzwierciedlenia w dotychczasowych opakowaniach, stąd zdecydowano o potrzebie zmian wizualnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem projektantów z Czteryczwarte było dodanie atrybutów typowych dla kategorii mocnych alkoholi oraz wyeksponowanie marki na półce. Dzięki umiejętnemu połączeniu poszczególnych elementów zrealizowany projekt oddaje ideę tradycyjnych metod wytwarzania. Koncept „wódki domowej” komunikowany jest ilustracją, ale także kolorystyką poszczególnych wariantów, bazującą na kolorach ziemi i natury. Dodatkowo wspiera go etykieta imitująca stary papier oraz czcionka stylizowana na odręczną. Kształt etykiety oraz użyte liternictwo podkreślają, że produkt należy do kategorii mocnych alkoholi.

Prace objęły 8 SKU. Nowe etykiety wyróżnia porządek i właściwa hierarchia elementów na opakowaniu, co sprzyja budowaniu silnej, widocznej na półce marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij