Procedury przetargowe, koordynowane przez firmę audytorską Media Strategy, rozpoczęły się w październiku ub.r. Uczestniczył w nim między innymi dom mediowy dotychczas współpracujący z firmą Storck.
– SMG udowodniła w przetargu, że rozumie nasz biznes, a strategia, którą otrzymaliśmy od naszej nowej agencji, odpowiadała na cele jakie sobie stawiamy – mówi Joanna Chmielewka-Michalczyk, Dyrektor Marketingu Storck.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
SMG będzie planować i kupować wszystkie media dla takich marek jak między innymi: Toffifee, Merci, Nimm2 i Knoppers. Współpraca rozpoczyna się od zaplanowania i realizacji kampanii na luty br. Wartość oraz okres obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.