W mediach społecznościowych apogeum zainteresowania przypadło na grudzień – to właśnie wtedy internauci najczęściej dyskutowali i wyszukiwali informacji na temat gwiezdnej sagi. Odpowiadając na pytanie czy te liczby to dużo czy mało: więcej w porównaniu do innego kinowego hitu 2015 roku, czyli premiery Spectre.
Zobacz również
Internauci przejawiali duże zainteresowanie grami oraz marką Lego. Fraza lego star wars to trzecia, najczęściej wpisywana fraza w kontekście Gwiezdnych Wojen (klocki, gry). Dużą popularnością cieszyła się także najnowsza produkcja EA: Star Wars Battlefront, która miała premierę w listopadzie ubiegłego roku.
Spośród wziętych pod uwagę sieci kinowych, najczęściej chwaliliśmy się wizytą w Multikinie – to właśnie to kino najczęściej pojawiało się wśród publikacji o Gwiezdnych Wojnach. Przebudzenie Mocy było chętniej wzmiankowane w kontekście kina, niż najnowsza część Bonda.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Internauci najczęściej pisali na temat Gwiezdnych Wojen na Facebooku. Instagram to drugie, najpopularniejsze miejsce dyskusji o kinach w kontekście Gwiezdnych Wojen. Internauci chętnie publikowali zdjęcia – siebie (i/lub swoich znajomych), a także zdjęcia samych biletów; robili to zwłaszcza w nocy – w trakcie samej premiery.
Więcej informacji można pobrać ze strony: LINK