Przebudzenie mocy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przebudzenie mocy

IRCenter opracowało insight na temat premiery ostatniej części Gwiezdnych Wojen.

W mediach społecznościowych apogeum zainteresowania przypadło na grudzień – to właśnie wtedy internauci najczęściej dyskutowali i wyszukiwali informacji na temat gwiezdnej sagi. Odpowiadając na pytanie czy te liczby to dużo czy mało: więcej w porównaniu do innego kinowego hitu 2015 roku, czyli premiery Spectre.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Internauci przejawiali duże zainteresowanie grami oraz marką Lego. Fraza lego star wars to trzecia, najczęściej wpisywana fraza w kontekście Gwiezdnych Wojen (klocki, gry). Dużą popularnością cieszyła się także najnowsza produkcja EA: Star Wars Battlefront, która miała premierę w listopadzie ubiegłego roku.

Spośród wziętych pod uwagę sieci kinowych, najczęściej chwaliliśmy się wizytą w Multikinie – to właśnie to kino najczęściej pojawiało się wśród publikacji o Gwiezdnych Wojnach. Przebudzenie Mocy było chętniej wzmiankowane w kontekście kina, niż najnowsza część Bonda.

Internauci najczęściej pisali na temat Gwiezdnych Wojen na Facebooku. Instagram to drugie, najpopularniejsze miejsce dyskusji o kinach w kontekście Gwiezdnych Wojen. Internauci chętnie publikowali zdjęcia – siebie (i/lub swoich znajomych), a także zdjęcia samych biletów; robili to zwłaszcza w nocy - w trakcie samej premiery.

Więcej informacji można pobrać ze strony: LINK

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij