K2 dla Bulionetki Domowej Knorr - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 dla Bulionetki Domowej Knorr - case study

Agencja K2 wygrała kolejny przetarg na obsługę Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska).

W akcji wezmą udział kobiety z 7 największych miast Polski. Każda z nich otrzyma produkt oraz materiały edukacyjne na jego temat. Celem akcji jest dotarcie z produktem do wyselekcjonowanej grupy konsumentek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania nawiązywać będą do doświadczeń zebranych podczas ostatniej akcji dla Bulionetki Domowej Knorr, w ramach której poprzez Ambasadę Trendów K2 produkt docierał do realnych konsumentów. W projekcie wzięło udział 2 500 Ambasadorek. Celem akcji była edukacja na temat produktu, trial oraz rekomendacja w naturalnym otoczeniu Liderki. Wysoki poziom zaangażowania Liderek Opinii w kampanii potwierdziło badanie "Efektywność kampanii rekomendacji“ przeprowadzone przez TNS Polska.

Polecamy case study z tej kampanii:

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij