Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sklep internetowy BRW najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”

Webstarfestival od 11 lat wyróżnia najlepsze strony internetowe. W tegorocznej edycji serwis BRW.com.pl został uznany za najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”. To już kolejna nagroda, jaką Black Red White w ostatnim czasie otrzymuje za sklep internetowy.
O autorze
1 min czytania 2016-01-28

Za realizację i stałą rozbudowę serwisu odpowiada agencja interaktywna Ideo.

W XI już edycji Konkursu przyznanych zostało 20 statuetek, które trafiły do najlepszych stron i kreacji w 19 kategoriach tematycznych. W kategorii „Dom i Ogród” nagrodzony został sklep internetowy BRW.com.pl.

Jury konkursu skupia najwybitniejszych przedstawicieli polskiego przemysłu internetowego. Oceniając zgłoszone serwisy, kierują się istotnymi z punktu widzenia odbiorcy kryteriami takimi jak zawartość, funkcjonalność, wygląd graficzny, struktura i nawigacja, innowacyjność, prezencja wizerunkowa oraz celami, dla których serwis został stworzony. Oceny te poddawane są weryfikacji firmy audytorskiej KPMG, która zatwierdza ostateczne wyniki konkursu.

Przypomnijmy, że w listopadzie sklep został nagrodzony w III edycji konkursu e-Commerce Polska awards. Został wtedy laureatem w grupie średnich i dużych sklepów, w kategorii Design Roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

BRW.com.pl to serwis internetowy, który łączy w sobie charakter wizerunkowy i sprzedażowy. Najważniejszym zadaniem serwisu jest atrakcyjna prezentacja produktów oraz pomoc w znalezieniu mebli i dodatków dekoracyjnych odpowiednich dla każdego wnętrza. Połączenie wysokiej jakości zdjęć z bogatą bazą inspiracji pomaga w podjęciu decyzji nawet najbardziej wymagającym klientom. Co istotne – serwis zapewnia pełną funkcjonalność także dla użytkowników urządzeń mobilnych. 

Od chwili podjęcia decyzji, by mocniej zaznaczyć obecność w internecie, Black Red White inwestuje w liczne działania budujące pozycję marki w tym medium. Dzięki tak przyjętej strategii działania kanał e-commerce jest stale rosnącym źródłem przychodów Grupy. Nie bez znaczenia jest tu wysoka jakość serwisu internetowego brw.com.pl, który tworzymy i rozwijamy we współpracy ze specjalistami z Ideo. Ich aktywne i pełne pomysłów podejście pozwala wspólnie budować nasz wizerunek w sieci.” – podsumowuje Magdalena Grzegorczyk Menedżer ds. E-Commerce w Black Red White.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się