Sklep internetowy BRW najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sklep internetowy BRW najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”

Webstarfestival od 11 lat wyróżnia najlepsze strony internetowe. W tegorocznej edycji serwis BRW.com.pl został uznany za najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”. To już kolejna nagroda, jaką Black Red White w ostatnim czasie otrzymuje za sklep internetowy.

Za realizację i stałą rozbudowę serwisu odpowiada agencja interaktywna Ideo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W XI już edycji Konkursu przyznanych zostało 20 statuetek, które trafiły do najlepszych stron i kreacji w 19 kategoriach tematycznych. W kategorii „Dom i Ogród” nagrodzony został sklep internetowy BRW.com.pl.

Jury konkursu skupia najwybitniejszych przedstawicieli polskiego przemysłu internetowego. Oceniając zgłoszone serwisy, kierują się istotnymi z punktu widzenia odbiorcy kryteriami takimi jak zawartość, funkcjonalność, wygląd graficzny, struktura i nawigacja, innowacyjność, prezencja wizerunkowa oraz celami, dla których serwis został stworzony. Oceny te poddawane są weryfikacji firmy audytorskiej KPMG, która zatwierdza ostateczne wyniki konkursu.

Przypomnijmy, że w listopadzie sklep został nagrodzony w III edycji konkursu e-Commerce Polska awards. Został wtedy laureatem w grupie średnich i dużych sklepów, w kategorii Design Roku.

BRW.com.pl to serwis internetowy, który łączy w sobie charakter wizerunkowy i sprzedażowy. Najważniejszym zadaniem serwisu jest atrakcyjna prezentacja produktów oraz pomoc w znalezieniu mebli i dodatków dekoracyjnych odpowiednich dla każdego wnętrza. Połączenie wysokiej jakości zdjęć z bogatą bazą inspiracji pomaga w podjęciu decyzji nawet najbardziej wymagającym klientom. Co istotne – serwis zapewnia pełną funkcjonalność także dla użytkowników urządzeń mobilnych. 

Od chwili podjęcia decyzji, by mocniej zaznaczyć obecność w internecie, Black Red White inwestuje w liczne działania budujące pozycję marki w tym medium. Dzięki tak przyjętej strategii działania kanał e-commerce jest stale rosnącym źródłem przychodów Grupy. Nie bez znaczenia jest tu wysoka jakość serwisu internetowego brw.com.pl, który tworzymy i rozwijamy we współpracy ze specjalistami z Ideo. Ich aktywne i pełne pomysłów podejście pozwala wspólnie budować nasz wizerunek w sieci.” – podsumowuje Magdalena Grzegorczyk Menedżer ds. E-Commerce w Black Red White.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij