Milon zamówień w ELECTRO.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Milon zamówień w ELECTRO.pl

Sklep internetowy ELECTRO.pl zrealizował milionowe zamówienie. Produktem, który stanowił milionowe zamówienie jest pralka marki Samsung. Jednakże to nie kategoria AGD, a telewizory z technologią 3D i LED oraz tablety wysuwają się w sklepie na prowadzenie jako główny trend w sprzedaży.

- To ważny moment w rozwoju sklepu, gdyż milionowe zamówienie udało nam się uzyskać już po 5 latach od rozpoczęcia działalności, a więc w dużo krótszym czasie niż innym dużym sklepom działającym w naszej branży – mówi Paulina Pilecka-Domin, kierownik marketingu w ELECTRO.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak wynika z danych PBI, pod względem wydatków polskich internautów, rynek RTV/AGD/foto to (podobnie jak w USA) największa kategoria sklepowa w e-handlu. Miesięcznie przyciąga też największą liczbę internautów – ponad 6 mln realnych użytkowników (za badaniem Megapanel).

Ze względu jednak na dużą konkurencję cenową, branża RTV/AGD nie należy do najłatwiejszych. Jakim czynnikom ELECTRO.pl zawdzięcza swój dynamiczny rozwój?

- Realizujemy kilkanaście tysięcy zamówień miesięcznie, w szczytowym okresie przedświątecznym nawet kilka tysięcy dziennie. Dlatego zadbaliśmy o sprawną obsługę klienta: zapewniamy m.in. 28 linii telefonicznych, gotowych odpowiedzieć na wszelkie zapytania klientów, a łącznie za obsługę zamówień odpowiadają 73 osoby – mówi Paulina Pilecka-Domin. Sklep posiada także własne zaplecze magazynowe (16 tys. m²).

Potwierdzeniem jakości usług jest m.in. tegoroczna edycja raportu "Zakupy w sieci. Najlepsi polskiego e-handlu", w którym ELECTRO.pl po raz kolejny zwyciężyło w kategorii „Mega-Sklepy”, dzięki m.in. dobrej ocenie wśród klientów.

- Zapewniamy naszemu klientowi najlepsze ceny w sieci, ale to nie wszystko. Bezpieczeństwo to dla większości kupujących najważniejszy czynnik w e-handlu i większość z nich skłonna jest opuścić witrynę sklepu, która nie wzbudzi ich zaufania. Dlatego oprócz konkurencyjnych cen gwarantujemy klientom także bezpieczne zakupy – mówi Paulina Pilecka-Domin. - Oferta ELECTRO.pl to ok. 20 000 pozycji dostępnych przez cały czas.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij