Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konferencja Lojalność Klienta

Lojalność klienta to kamień filozoficzny i pewność trwałej kontynuacji Twojego prosperity. Trudność polega jednak na tym, że przy szybko zmieniającej się technologii i zachowaniach klienta receptura na ów kamień także musi się dostosowywać do płynnej rzeczywistości...
O autorze
1 min czytania 2016-02-04

żeby zapewnić stałe i skuteczne działanie. Jest to tylko możliwe poprzez aktywne poszukiwanie nowych inspiracji, poznawanie najnowszych trendów, zgłębianie wiedzy o ewoluujących zachowaniach ludzi, podglądanie konkurencji i poprzez regularne spotkania z uznanymi

W programie m. in.:

  • jak zapewnić zgodność programów lojalnościowych z prawem konkurencji?
  • co można zyskać śledząc Customer Experience Journey. Case study LOT.com
  • jak wykorzystać wszystkie możliwości programów lojalnościowych
  • w jakim celu tworzyć program lojalnościowy dla fanatyków? Case study „Legiony” Legii Warszawa
  • czym jest neurologia wolnej woli i marketing zachowań konsumenckich
Wśród prelegentów m. in.:
  • Wiktor Cegła, dyrektor marketingu, Legia Warszawa
  • Marcin Urbański, kierownika ds. efektywności sprzedaży w dziale e-commerce, PLL LOT
  • Tomasz Czyż, ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i przywództwa
  • Marta Łukawska-Daruk, ekspert customer experience, Customer Matters
  • Katarzyna Pawlikowska, założycielka agencji Garden of Words
  • Tomasz Burdziński, Strategic Director, Oskar Wegner
  • Marek Kosakowski, dyrektor zarządzający, Data Solutions Omnicom Group
  • Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank

Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:
marketingu, programów i operacji lojalnościowych, customer experience management, badania doświadczeń i satysfakcji klientów, utrzymana klienta, sprzedaży, rozwoju segmentów klientów, wsparcia sprzedaży i marketingu, CRM oraz przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center.

Więcej informacji można znaleźć na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing