Konferencja Lojalność Klienta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konferencja Lojalność Klienta

Lojalność klienta to kamień filozoficzny i pewność trwałej kontynuacji Twojego prosperity. Trudność polega jednak na tym, że przy szybko zmieniającej się technologii i zachowaniach klienta receptura na ów kamień także musi się dostosowywać do płynnej rzeczywistości...

żeby zapewnić stałe i skuteczne działanie. Jest to tylko możliwe poprzez aktywne poszukiwanie nowych inspiracji, poznawanie najnowszych trendów, zgłębianie wiedzy o ewoluujących zachowaniach ludzi, podglądanie konkurencji i poprzez regularne spotkania z uznanymi

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W programie m. in.:

  • jak zapewnić zgodność programów lojalnościowych z prawem konkurencji?
  • co można zyskać śledząc Customer Experience Journey. Case study LOT.com
  • jak wykorzystać wszystkie możliwości programów lojalnościowych
  • w jakim celu tworzyć program lojalnościowy dla fanatyków? Case study "Legiony" Legii Warszawa
  • czym jest neurologia wolnej woli i marketing zachowań konsumenckich
Wśród prelegentów m. in.:
  • Wiktor Cegła, dyrektor marketingu, Legia Warszawa
  • Marcin Urbański, kierownika ds. efektywności sprzedaży w dziale e-commerce, PLL LOT
  • Tomasz Czyż, ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i przywództwa
  • Marta Łukawska-Daruk, ekspert customer experience, Customer Matters
  • Katarzyna Pawlikowska, założycielka agencji Garden of Words
  • Tomasz Burdziński, Strategic Director, Oskar Wegner
  • Marek Kosakowski, dyrektor zarządzający, Data Solutions Omnicom Group
  • Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank

Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:
marketingu, programów i operacji lojalnościowych, customer experience management, badania doświadczeń i satysfakcji klientów, utrzymana klienta, sprzedaży, rozwoju segmentów klientów, wsparcia sprzedaży i marketingu, CRM oraz przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center.

Więcej informacji można znaleźć na stronie.


Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij