Samo najlepsze na śniadanie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Samo najlepsze na śniadanie

Marka Łowicz posiada w swoim portfolio szeroką ofertę produktów dżemowych – nie tylko różnego rodzaju dżemy, ale także powidła i konfitury w wielu owocowych smakach do wyboru. Każdy z nich jest inny, ale wszystkie są pyszne.

Właśnie startuje nowa kampania marki, która podkreśla ich różnorodność i jest równie smakowita, jak one!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa kampania marki Łowicz zwraca uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych, podkreśla różnorodność produktów dżemowych – ich konsystencję, smaki i rodzaje. Spot zwraca uwagę na szeroką ofertę produktów Łowicz, a także na wielość możliwości ich wykorzystania, atrakcyjność podania i uniwersalność na śniadanie.

Reklama jest dynamiczna i niesamowicie apetyczna. Smakosze śniadań prezentują w niej wiele możliwości wykorzystania produktów Łowicz. Dżemy, konfitury i powidła zmieniają nawet najprostsze dania w smakowite pomysły na posiłek. Okazuje się, że warto rozpocząć dzień z produktami dżemowymi Łowicz, a każde owocowe śniadanie jest „takie, że łooo”! Wniosek jest jeden – Łowicz to samo najlepsze na śniadanie!

Start kampanii: 8.02.2016 r.
Agencja reklamowa: Agencja Reklamowa Brasil
Dom Mediowy: Mindshare

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij