Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Fani Kolejorza Mocni Razem

„Bo to tradycja, dobra zabawa, bo Lech Poznań to duma Wielkopolski.” To tylko niektóre powody kibicowania Kolejorzowi wskazane przez bohaterów nowego spotu, przygotowanego przez klub z Bułgarskiej.
O autorze
1 min czytania 2016-02-08

Opublikowany w sieci film jest kolejnym elementem wdrażanej od połowy ubiegłego roku strategii komunikacji Kolejorza Mocni Razem.

„Dlaczego jesteś kibicem Lecha?” to jedno z tych pytań, na które nie ma dwóch takich samych odpowiedzi. Każda z osób, która pojawia się na meczach Poznańskiej Lokomotywy ma swój powód i sposób na kibicowanie. Dla jednych to kwestia tradycji przekazywanej z pokolenia na pokolenie, dla innych wyraz regionalnej tożsamości a jeszcze innych forma rozrywki. Pokazanie różnorodności niebiesko – białych kibiców stało się główną ideą filmu, który od wczoraj można zobaczyć na oficjalnej stronie, fanpage’u i kanale Youtube Lecha Poznań.

Tworząc nowy spot chcieliśmy pokazać przede wszystkim, że kibice Kolejorza to osoby w różnym wieku, zarówno kobiety, jak i mężczyźni z różnych grup zawodowych i społecznych – mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik Działu Promocji i Reklamy Lecha Poznań. Mimo tych różnic, wszyscy mamy jeden wspólny mianownik, jakim jest Lech Poznań. Tę ideę odzwierciedla hasło Mocni Razem, które zadebiutowało w 2015 roku, i o których chcemy przypomnieć nowym filmem – dodaje.

W spocie nie zbrakło odniesień do ważnych dla Lecha wydarzeń, takich jak zdobycie Mistrzostwa Polski i działalności klubu w obszarze szkolenia młodzieży. Film jest także ukłonem w stronę Wielkopolski i jej historii, o czym świadczy ujęcie prezentujące biało – czerwoną rozetę Powstania Wielkopolskiego. Autorzy nie zapomnieli również o kibicach, efektownych oprawach meczów i ich europejskiej wizytówce: „do the Poznań”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film wizerunkowy jest kolejnym działaniem podjętym przez klub ze stolicy Wielkopolski w ramach strategii komunikacji Mocni Razem. W lipcu 2015 roku w „strefie 0” Inea Stadionu odsłonięto Tablicę Zasad Lecha Poznań, prezentującą dekalog najważniejszych wartości Kolejorza. Wdrożenie nowej strategii wspierała dwuetapowa kampania outdoorowa.

Tablica Zasad i billboardy, zapowiadające strategię Mocni Razem skupiały się na piłkarzach, którzy pojawili się na plakatach w przestrzeni miejskiej oraz składali swoje podpisy na Tablicy. Tym razem postanowiliśmy skoncentrować się na kibicach. Film ma podgrzać atmosferę przed pierwszym meczem rundy wiosennej Ekstraklasy i przypomnieć wszystkim wspierającym Lecha Poznań jak wielkie znaczenie dla drużyny ma wspólny doping i wsparcie z trybun – podsumowuje Wojciech Terpiłowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się