Poradnik dla internetowego reklamodawcy od IAB Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest Criteo

Poradnik dla internetowego reklamodawcy od IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje publikację „Poradnik dla internetowego reklamodawcy” przygotowaną przez Grupę Roboczą SEM działającą w ramach IAB Polska.

Zawiera ona kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na YouTube’ie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla marketerów, którzy potrzebują prostego i przejrzystego wyjaśnienia zasad funkcjonowania wybranych internetowych narzędzi reklamowych. Może być przydatnym podręcznikiem dla pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób zaczynających pracę w branży reklamowej. Stanowi dobry materiał szkoleniowy do programu certyfikacyjnego DIMAQ (Digital Marketing Qualification) prowadzonego przez IAB Polska.

W poradniku, oprócz sporej części poświęconej wyszukiwarce Google, pojawiają się takie zagadnienia jak content marketing, reklama typy display, remarketing, kampanie efektywnościowe na Facebooku i YouTube’ie, kompleksowe rozwiązania reklamowe dla sklepów internetowych oraz sporo treści dotyczących planowania, analizowania i optymalizacji prowadzonych działań reklamowych.

Publikacja zawiera 18 rozdziałów i 4 podstawowe bloki tematyczne: SEO i content marketing, kampanie PPC w wyszukiwarkach i sieciach reklamowych, obecność reklamowa i promocja video na YouTube’ie, planowanie i analiza skuteczności działań reklamowych. Dodatkowo podane są informacje na temat rynku reklamy internetowej i marketingu w wyszukiwarkach, modeli współpracy reklamodawcy z agencjami reklamowym oraz słownik pojęć i terminów. Prace autorów były koordynowane przez zespół redakcyjny w składzie: Iwona Połóg (SearchLab), Maciej Gałecki (Bluerank), Marcin Pawłowski (Performics) i Wojciech Wietecha (Eniro Polska).

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij