Michelin Polska nowym klientem Weber Shandwick

Agencja Weber Shandwick rozpoczęła współpracę z firmą Michelin – czołowym producentem branży oponiarskiej na świecie.
O autorze
1 min czytania 2016-02-12

Stała współpraca obejmuje działania z zakresu relacji z mediami, organizacji akcji specjalnych i kampanii edukacyjnych, a także projektów realizowanych w mediach społecznościach. Do zadań agencji należy ponadto koordynacja komunikacji prowadzonej przez Michelin w Czechach, na Słowacji oraz w krajach bałtyckich. W zależności od potrzeb Weber Shandwick wspiera klienta również w działaniach skierowanych do pracowników, w tym w projektach prowadzonych w olsztyńskiej fabryce opon, gdzie Michelin zatrudnia około 4 500 osób. Innym istotnym obszarem współpracy jest promocja przewodników turystycznych i kulinarnych wydawanych pod marką Michelin. Współpraca z Michelin Polska obejmuje działania prowadzone dla wszystkich marek opon z oferty grupy, m.in. BFGoodrich oraz Kleber.

Zdobycie kolejnego klienta z branży automotive to dla nas istotny element budowania silnej specjalizacji motoryzacyjnej w strukturze agencji. To także potwierdzenie naszych kompetencji w pracy z firmami z tego sektora oraz niewątpliwie mocna karta przetargowa w trakcie rywalizacji o kolejne zlecenia– mówi Agnieszka Dziedzic, Partner Zarządzający Weber Shandwick w Polsce. 

Agencja od wielu lat obsługuje ExxonMobil, producenta olejów silnikowych Mobil 1. W przeszłości współpracowała stale lub projektowo również z innymi firmami z branży motoryzacyjnej, jak chociażby z Polarisem.

Agencja Weber Shandwick została wybrana przez Michelin Polska w konkursie ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony, począwszy od lutego 2016 r. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj