Universal McCann liderem dwóch światowych rankingów!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Universal McCann liderem dwóch światowych rankingów!

Dom mediowy UM (Universal McCann) został doceniony w dwóch prestiżowych rankingach globalnych. Według magazynu Adweek UM zwyciężyliśmy w rankingu „Global Media Agency of the Year”, a Advertising Age przyznał nam tytuł „Media Agency of the Year”.

UM został wyróżniony m.in. za szereg sukcesów, innowacyjność wdrażanych projektów oraz wysoki standard usług świadczonych na rzecz klienta. Otrzymane tytuły są potwierdzeniem faktu, że UM jest partnerem biznesowym, który wychodzi naprzeciw swoim klientom oferując im holistyczne spojrzenie na proces planowania mediów. Proponuje także skuteczne narzędzia, które umożliwiają im przeprowadzanie niestandardowych akcji oraz pracę na najwyższym poziomie. We wdrażaniu strategii dla klientów, UM bazuje na autorskiej koncepcji planowania „Moments Planning”, która stosowana jest we wszystkich oddziałach na świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dom mediowy UM w Polsce posiada również specjalistyczne komórki, które pomagają w rozwoju zakresu kompetencji oraz wdrażaniu nowych rozwiązań mediowych. Reprise Media odpowiada za działania reklamowe w digitalu, usługi performance oraz mobile marketing. Komórka specjalistyczna Mediabrands Studios zajmuje się z kolei branded contentem, product placementem oraz odpowiada za niestandardowe akcje mediowe.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij