Agencja przedstawiła najbardziej kreatywną ofertę komunikacji digitalowej i tym samym została wybrana przez polskiego dystrybutora do prowadzenia działań w 2016 roku.
Zadaniem agencji jest stworzenie spójnej koncepcji funkcjonowania marek w social mediach. Digital Kingdom odpowiada m.in. za kreację kontentu i obsługę polskiego profilu Cat Footwear na Instagramie oraz budowanie relacji z influencerami. Działania w ramach portali społecznościowych mają na celu wesprzeć komunikację marek Keds i Sperry, które wiosną debiutują na polskim rynku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024