International eBanking Benchmark Study 2012 - raport Symetrii i UX Alliance o dobrych praktykach w eBankowści

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
International eBanking Benchmark Study 2012 - raport  Symetrii i UX Alliance o dobrych praktykach w eBankowści

Symetria wspólnie z grupą międzynarodowych ekspertów z UX Alliance opracowała raport „International eBanking Benchmark Study 2012”. Jest to zestawienie najlepszych praktyk zidentyfikowanych w 38 bankach z 18 różnych krajów.

W dokumencie omówiono kwestie związane z procesem logowania i autoryzacją użytkowników podczas pracy z serwisami banków.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Raport „International eBanking Benchmark Study 2012” to efekt współpracy Symetrii w ramach stowarzyszenia UX Alliance, którego agencja jest jedynym reprezentantem w Polsce. Tym razem zespół międzynarodowych ekspertów postanowił przyjrzeć się bankowości online i zbadać, jak na stronach banków rozwiązano kwestie dotyczące procesu logowania i autoryzacji użytkownika.

Analizie poddano 38 banków z 18 różnych krajów, a w badaniu skupiono się na użyteczności stosowanych rozwiązań z dużym naciskiem na weryfikację rozwiązań mobilnych. Bazując na swoich doświadczeniach, międzynarodowi eksperci UX Alliance wskazali dobre praktyki, które pozwalają użytkownikom na komfortową pracę z systemami bankowości online.

 

Rysunek 1 - Banki, które zostały poddane analizie przez ekspertów UX Alliance

Wybrane wnioski z raportu „International eBanking Benchmark Study 2012”:

  •  Pole logowania do bankowości internetowej powinno być łatwe do zlokalizowania na stronie
  • Użytkownik musi mieć możliwość odzyskania zapomnianych danych do logowania
  • Hasła alfanumeryczne, które są tworzone przez użytkowników są przez nich łatwiej przyswajane
  • Kontekstowa pomoc podczas procesu logowania i pracy użytkownika z systemem bankowości online jest kluczowym elementem wspierającym użytkownika
  • Rozwiązania dektopowe powinny być spójne z tym, co bank udostępnia użytkownikom mobilnym
  • Na pierwszej stronie po zalogowaniu użytkownik powinien mieć dostęp do kluczowych informacji dotyczących jego rachunku (bilans, etc.) oraz głównych funkcjonalności udostępnionych przez platformę

Cały raport „International eBanking Benchmark Study 2012”, w którym znaleźć można szczegółowy opis przeprowadzonego badania oraz konkretne przykłady dobrych praktyk, można pobrać tutaj: www.symetria.pl/raport.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij