Grześki z loterią Dziecku odmówisz? i kampanią reklamową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grześki z loterią Dziecku odmówisz? i kampanią reklamową

We wtorek 1 marca startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody o łącznej wartości prawie 450 tysięcy złotych.

Grześki startują z kolejną odsłoną aktywności opartych na haśle „Dziecku odmówisz?”. 1 marca rusza ogólnopolska loteria promocyjna marki, w której codziennie przez dwa miesiące do wygrania będą atrakcyjne nagrody o łącznej wartości prawie 450 tysięcy złotych. Na wielbicieli chrupiących wafelków czeka: 61 wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech, 61 kamer GoPro Hero i 6 100 biletów do Multikina. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Promocją objęte są miliony wafelków marki Grześki w specjalnych opakowaniach, zawierających kod loteryjny. Aby wziąć udział w akcji należy dokonać zakupu produktu loteryjnego oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie www.dzieckuodmowisz.pl. 

Loteria „Dziecku odmówisz?” uzyska silne wsparcie reklamowe. Działania obejmą: telewizję, Internet, prasę branżową oraz kina sieci Multikino. Kampania TV będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD, Facebook i Instagram. Grześki otrzymają także pełne wsparcie handlowe w punktach sprzedaży (materiały POSM, ekspozycje, bilbordy).

Strategię i kreację przygotowała agencja Just, za działania w kanale digital i mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij