Merida przekazuje blogerowi dwukołowe Ferrari

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Merida przekazuje blogerowi dwukołowe Ferrari

Adam Przeździęk, triathlonista, autor bloga o nowych mediach, reklamie i marketingu, Mediafeed.pl otrzymał jeden z najlepszych rowerów aero na świecie, Merida Reacto Team 20.

– Doceniamy marzenia miłośników ścigania się o sprzęcie dla zawodowców i siłę nowych mediów, dlatego z chęcią podejmujemy co najmniej roczną współpracę z blogerem – mówi Mateusz Musioł z biura prasowego Merida Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jestem po kilku przejażdżkach i muszę przyznać, że zrobił na mnie naprawdę duże wrażenie. Reacto zbiera się bardzo szybko i pozwala rozwijać naprawdę duże prędkości. Wyposażenie z najwyższej półki zminimalizowało jego wagę, co czuć na każdym przejechanym kilometrze – przyznaje Adam Przeździęk, autor bloga Mediafeed.pl. Wyczynowy rower daje początek jego współpracy z Merida Polska, która została oficjalnym partnerem Mediafeed.pl. Merida pomoże blogerowi w sezonie triathlonowym 2013 oraz przygotowaniach do niego poprzez wsparcie sprzętowe oraz działania PR-owe. – Szybko doszliśmy do porozumienia i rozpoczęliśmy omawianie aspektów możliwych działań. To był dobry prognostyk. Merida sama zaproponowała długofalową współpracę, z doświadczenia wiem, że taka jest najkorzystniejsza dla obu stron – mówi Przeździęk, który jest w pełni świadomy tego, z jakim rowerem ma do czynienia. – Tak szybki model nie wybacza błędów, dlatego trzeba po prostu odpowiednio nad nim panować. Reacto to naprawdę klasowy sprzęt – tłumaczy.

Triathlon zamiast wielkich tourów

– W przyszłym roku planuję starty głównie w polskich triathlonach (Susz, Borówno, Malbork, Radków). Możliwe, że wybiorę się z Reacto także za granicę. Myślałem o Kopenhadze, ale kuszący jest również Roth. Plany na najbliższe sezony jeszcze się krystalizują. W dłuższej perspektywie poprzeczka powędruje znacznie wyżej. Na celowniku mam ekstremalną imprezę Norseman. Może uda się pojechać tam razem z Meridą! – wyjawia swoje plany Przeździęk.

Czego mogą się spodziewać czytelnicy Mediafeed.pl po jego współpracy z dystrybutorem jednej z czołowych marek rowerów na świecie? – Na pewno będzie można poczytać o moich poczynaniach z Reacto, związanych z przygotowaniami do nowego sezonu i samym jego przebiegu. W planie jest stworzenie ciekawych treści, zachęcających moich czytelników do spróbowania swoich sił na rowerze szosowym, może także w triathlonie, który w Polsce jest coraz popularniejszą dyscypliną – ujawnia czołowy polski bloger marketingowy. – Merida będzie również obecna na Mediafeed.pl wizerunkowo, jako jego oficjalny partner. Przez cały przyszły sezon będę też jeździł w kolarskiej odzieży Merida – dodaje.

Szybkość to jego drugie imię

– Doceniamy marzenia miłośników ścigania się o sprzęcie dla zawodowców i siłę nowych mediów, dlatego z chęcią podejmujemy co najmniej roczną współpracę z blogerem – mówi Mateusz Musioł z biura prasowego Merida Polska. – Cieszymy się ze swojej obecności na jednym z najpopularniejszych blogów marketingowych w Polsce i wierzymy, że wspólnie z Adamem uda nam się zachęcić wiele osób do rozwijania swojej dwukołowej pasji – dodaje.

Merida Polska uznała fachowość swojego partnera i jego sportowe aspiracje, dlatego wyposażyła go w fachowy sprzęt. - Dwukołowe Ferrari pozwala nazywać Adama Przeździęka najszybszym blogerem w Polsce – podsumowuje przedstawiciel Merida Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij