Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marek Cynowski Dyrektorem E-commerce i członkiem zarządu THEY.PL

W marcu 2016 r. do zarządu Digital Marketing Agency THEY.PL dołączył Marek Cynowski, który odpowiada za obszar e-commerce oraz będzie budował jeden z kluczowych segmentów agencji – E-commerce Growth Management. Wcześniej był związany z Pocztą Polską i Groupon Polska.
O autorze
1 min czytania 2016-03-07

W ostatnich latach Cynowski pracował w Poczcie Polskiej jako Dyrektor E-commerce, wcześniej m.in. obejmował stanowisko Business Development Directora w Groupon Polska oraz był konsultantem związanym z branżą technologii internetowych i zarządzania doświadczeniem klienta.

Do jego zadań w Groupon Polska należało utrwalenie i poprawa pozycji lidera wśród portali zakupów grupowych i budowa drugiego największego portalu e-commerce w kraju. Odpowiadał także za cyfrową transformację Poczty Polskiej, tworząc strategię e-commerce spółki na lata 2013–2018 oraz wdrażając produkty i usługi w tym segmencie.

W Digital Marketing Agency THEY.PL Marek Cynowski jako E-commerce Director odpowiada za inicjatywę E-commerce Growth Management. Główny obszar działań skupia się na wsparciu w strategii oraz generowaniu nowego biznesu w kanałach on-line, w tym transformacji cyfrowej. Pomóc ma w tym kreowanie nowych sposobów komunikacji i aktywności w modelu omnichannel, tworząc ekosystem między marką i konsumentem dzięki wykorzystaniu najnowszych trendów, technologii internetowych oraz działań tradycyjnych. Klientami agencji They.pl w kontekście tych działań są zarówno podmioty już prowadzące e-commerce, jak i firmy z tradycyjnego biznesu chcące rozpocząć działania digital i e-commerce.

Marek Cynowski jest uznanym ekspertem i prelegentem. Występował m.in. na Global E-commerce Summit w Barcelonie, UPU Regional Strategy Conference w Mińsku, European Post & Parcel Services w Londynie czy Post Expo w Sztokholmie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj