TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Krzysztof Hołowczyc wybiera klocki hamulcowe Breck

Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych, trzykrotny mistrz kraju, mistrz Europy oraz zdobywca 3. miejsca w Dakarze został ambasadorem polskiej marki klocków hamulcowych Breck.
O autorze
1 min czytania 2016-03-08

W ramach zawartego porozumienia sportowiec użyczy swojego wizerunku na potrzeby działań reklamowych, marketingowych oraz PR.

Zaangażowanie ambasadora jest początkiem, a zarazem kluczowym elementem nowej strategii promocyjnej marki Breck. W pierwszej fazie działań szczególny nacisk zostanie położony na podkreślenie atutów systemu Compress Control, który gwarantuje, że każdy z wyprodukowanych klocków hamulcowych oferuje identyczną, wysoką jakość.

W ciągu najbliższych tygodni reklamy z „Hołkiem” w roli głównej pojawią się we wszystkich rodzajach mediów.    

Nawiązanie współpracy z tak uznanym sportowcem jak Krzysztof Hołowczyc jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Od lat jesteśmy synonimem jakości i niezawodności,  docenianych przez klientów na całym świecie, czego najlepszym dowodem jest rosnąca sprzedaż naszych klocków hamulcowych. Nie mam żadnych wątpliwości, że nasz nowy ambasador znacząco przyczyni się w realizacji zakładanych celów biznesowych” – mówi Marek Żak, prezes spółki Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka współpracuje obecnie z 10 tysiącami warsztatów samochodowych, a w swoim portfolio posiada ponad 380 produktów dostosowanych do różnych modeli samochodów. Jednocześnie zatrudnieni w zespole badawczo-rozwojowym specjaliści nieustannie pracują nad nowymi referencjami. Każda z nich przed rozpoczęciem regularnej produkcji musi spełnić wysokie normy jakościowe, znacznie przekraczające ogólnie przyjęte standardy. W rezultacie każdy użytkownik produktów Breck ma świadomość, że zamontowane w jego pojeździe części gwarantują maksymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jako kierowca rajdowy zawsze przykładam najwyższą wagę do umieszczanego w moich samochodach sprzętu. Wielokrotnie obserwowałem, jak właściwy dobór poszczególnych części przesądza o sukcesie lub porażce nawet najlepszych zawodników. Możliwość poznania z bliska procesu produkcji oraz wyniki przeprowadzanych testów potwierdziły moje przekonanie, że klocki Breck zapewniają wysoką jakość i dlatego z czystym sumieniem polecam je znajomym” – komentuje Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Breck.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kampanię promocyjną marki Breck odpowiada agencja GTO Group z Poznania, wspierana przez warszawską agencję Alert Media Communications w zakresie działań PR oraz kontent PR. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Easymedia. Pierwsza fala kampanii potrwa do końca czerwca 2016 roku.

Więcej o produktach marki Breck na stronie www.breck.pl.