Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Publicis wygrywa przetargi i inwestuje w zespół

Agencja Publicis Poland wygrała w ciągu ostatniego roku trzy ważne przetargi, pozyskując budżety reklamowe BGŻ BNP Paribas, Skanska oraz Chipita. Równolegle w ramach spółki Publicis Lion, zajmującej się m.in. prowadzeniem komunikacji dla marek z portfolio PGT, rozszerzono obsługę marki Vicks z...
O autorze
1 min czytania 2016-03-09

…Europy Wschodniej na całą Europę oraz pozyskano budżet reklamowy marki Vibovit. W efekcie w ciągu ostatnich trzech miesięcy Publicis Poland zwiększyła zatrudnienie o 20 osób. Zespół obsługi klienta Publicis powiększył się o 6 profesjonalistów, dział printu o 1, z kolei dział kreacji pozyskał 6 uznanych w branży specjalistów, a do Publicis DWL dołączyło 3 specjalistów obsługi klienta i 4 do kreacji.

„Od lat konsekwentnie budujemy silną pozycję agencji Publicis w Polsce, stawiając na skuteczność działań popartych dużym doświadczeniem i ekspercką wiedzą. Owocem tego jest coraz większe zaufanie klientów do wykonywanej przez nas pracy. W tej chwili regularnie realizujemy kampanie komunikacyjne w całym regionie Europy Środkowej i Wschodniej i coraz częściej zdarza się, że licencje na wymyślone w Warszawie formaty są kupowane w innych krajach. Przykładem może być Norwegia, w której w tej chwili realizowana jest kampania dla marki Maggie, bazująca na stworzonym przez nas formacie kreatywnym promującym w Polsce markę Winiary. Podobna sytuacja ma miejsce także na Litwie, gdzie w stacjach telewizyjnych można oglądać polskie spoty Berlinek, czy w Rosji, gdzie emitowane są nasze reklamy promujące markę Olia. Ten ostatni przykład dobrze ilustruje widoczny w ostatnim czasie w Publicis Poland trend – w przypadku globalnych marek kończy się czas kampanii adaptowanych, ponieważ możemy zaoferować klientom znacznie lepszą, skuteczniejszą, autorską jakość” – powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Poland.