Instagram z nowym algorytmem wyświetlania treści

Instagram z nowym algorytmem wyświetlania treści

Instagram zdecydował się wprowadzić nowy algorytm odpowiedzialny za kolejność wyświetlania treści i skończyć z chronologią.

fot. www.instagram.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obecnie około 70 proc. treści potencjalnie interesujących dla użytkownika, nie dociera do niego, ginąc w chronologicznym zalewie*. W związku z tym Instagram zdecydował się pójść w ślady Facebooka czy Twittera i wprowadzić nowy algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści. Dzięki niemu, w newsfeedzie użytkownika wideo i zdjęcia widoczne będą w kolejności zależnej od m.in. popularności postu oraz relacji i interakcji z osobą go publikującą, liczby polubień, zainteresowań użytkownika, opinii znajomych. Do tej pory odbywało się to w kolejności chronologicznej.

Dzięki nowemu sortowaniu np. zdjęcie, które może nas interesować, a zostało wrzucone w momencie, kiedy nie używamy aplikacji, będzie na nas czekało na górze, zamiast zginąć wśród chronologicznie wyświetlanej treści.

Wdrożenie algorytmu globalnie może potrwać do kilku miesięcy.

 

*blog.instagram.com/post/141107034797/160315-news

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij