…potrafią angażować internetowe społeczności, inspirując innych.
Crowdsourcing, co-creation, social media i engagement marketing to modne pojęcia, ale w połączeniu z przemyślaną strategią stają się czymś znacznie więcej. To perspektywa pozyskania wartościowych pomysłów, innowacji i wywołania pozytywnego szumu wokół marki. To także sposób na demokratyzację polityki CSR i dobroczynności w ogóle.
Zobacz również
Angażowanie społeczności internetowych oraz tworzenie cyfrowych doświadczeń to nasza pasja. Postanowiliśmy podzielić się z Wami naszymi największymi inspiracjami. Kampaniami, które sprawiają, że chcemy robić to, co robimy. I zarażać tym miliony ludzi.
Zapraszamy do lektury prezentacji!
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]